اخبار ورزشیسایر اخبار

اجاره خانه برای هندی‌ها در المپیک توکیو

کمیته المپیک هند خبر داد برای ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک توکیو نزدیک به دهکده ورزشکاران خانه اجاره کرده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، برنامه‌های کمیته المپیک هند در افتتاح خانه المپیک در توکیو ۲۰۲۰ رونمایی شد. این خانه با همکاری گروه JSW تاسیس می‌شود. این ایده از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو گرفته شده است.

مقامات المپیک هند در مراسم افتتاحیه این خانه اعلام کردند در بازی‌های ریو کشورهای آمریکا، فرانسه، هلند و برزیل خانه داشتند و همین ایده باعث شد تا هند به فکر اجاره خانه برای ورزشکاران بیفتد. افتتاح این خانه همزمان با نخستین حضور هندی‌ها در المپیک خواهد بود.

خانه درنظر گرفته شده برای ورزشکاران هندی به مساحت ۲ هزار و ۲۲۷ متر مربع بوده که در منطقه آرایکهنزدیک به دهکده ورزشکاران در توکیو واقع شده است. در این خانه یک مرکز رسانه‌ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

یانگ جیندال در این باره گفت: غذاهای هندی مهمترین موضوع جذاب برای ورزشکاران و هواداران خواهد بود. علاوه براین پیام هند توسط نمایندگانی که مشغول تجارت توریسم هستند به جهان مخابره می‌شود. هند می‌تواند قدرت خود را نشان دهد.

وزیر ورزش هند هم درباره اجاره خانه در توکیو، عنوان کرد: ما به عنوان تیم کار می‌کنیم و این راه را در پیش می‌گیریم. من نمی‌دانم که چرا قبل از این هیچ کس به فکر خانه هند نبوده است. خانه هندی‌ها ابتکار بسیار مهمی است. امیدوارم ورزشکاران و هواداران هندی در توکیو در طول برگزاری بازی‌ها احساس کنند در خانه خودشان هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا