اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلگری، رکورد کسب پیروزی تمام ادوار یوونتوس

سرمربی موفق اما جدایی‌طلب یوونتوس، در زمینه کسب افتخار صاحب رکوردی در تاریخ بیانکونری شد.

به گزارش  پایگاهخ بری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شمار زیادی از هواداران تیم ایتالیایی اکنون از اعلام جدایی « ماسیمیلانو آلگری» ناراحت هستند. این گروه می‌گویند مربی ۵۱ ساله در دوره ۵ ساله حضورش در تیم تورینی، کاملا موفق بوده و باشگاه راه‌راه‌پوش نباید اجازه خروج به وی می‌داد.

این در حالیست که چند روز قبل، آلگری به خاطر اختلاف با مدیریت باشگاه، به خصوص «پاول ندود»،‌نایب رئیس یووه، اعلام کرد در پایان فصل،‌راه‌راه پوشان را ترک می‌کند.

براساس آماری که روزنامه توتواسپورت امروز ارائه کرد، آلگری عنوان موفق‌ترین مربی تاریخ بانوی پیر بوده است.

زیرا ۷۱ درصد مسابقاتش را برنده شده که از این نظر کاملا در صدر قرارگرفته و بالاتر از  «برنده‌ترین مربی تاریخ یووه» یعنی کارلو کارکانو قرارگرفته است.

زیرا کارکانو که صاحب ۵ اسکودتو شد،در دهه ۳۰ صاحب ۶۸٫۹ درصد مسابقاتش را برنده شده بود.

آلگری در سال ۲۰۱۴ با ترک میلان راهی یوونتوس شد.او از روزی که با بانوی پیر قرارداد بست تا همین چند روز قبل که اعلام کناره‌گیری کرد،۱۷۶۶ روز با افتخار تیم تورینی را در دست داشت.

دراین مدت ۵ اسکودتو، ۴ مقام قهرمانی جام حذفی، ۲  عنوان سوپرجام ایتالیا و ۲ نایب قهرمانی اروپا را برای تیم تورینی کسب کرد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا