اخبار ورزشیسایر اخبار

آقبا: طبق نامه صالحی امیری نصیری مسئول موی تای نیست

عضو شورای فنی انجمن موی تای گفت:‌ طبق نامه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حمید درخشان‌نیا همچنان به عنوان رئیس انجمن موتای ایران است و نصیری هیچ مسئولیتی در موی تای ندارد.

حجت آقبا عضو شورای فنی انجمن موتای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که سرانجام طی نامه‌ای که سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دبیرکل فدراسیون جهانی موتای ارسال کرده حمید درخشان‌نیا به عنوان رئیس انجمن موتای ایران معرفی شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: طبق نامه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حمید درخشان‌نیا همچنان به عنوان رئیس انجمن موتای ایران است و نصیری هیچ مسئولیتی در موی تای ندارد. البته دبیرکل فدراسیون جهانی موتای جواب نامه رئیس کمیته ملی المپیک را هم به صورت شخصی داده است و آن انتصابی که فدراسیون برای نصیری زده با این نامه‌ای که رئیس کمیته ملی المپیک به دبیرکل فدراسیون جهانی موتای زده منتفی شده است، اما عظیمی گوش به حرف کسی نمی‌دهد و همچنان کار خود را می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که پس سرپرست فدراسیون از نامه کمیته ملی المپیک پیروی نمی‌کند، گفت: فعلاً که نصیری با خواسته عظیمی سرپرست ورزش‌های رزمی کار خود را انجام می‌دهد  و این موضوع را قبول نمی‌کند. البته درخشان‌نیا رئیس انجمن موتای ایران است و این موضوع را کمیته ملی المپیک تأیید کرده و او می‌تواند از این موضوع شکایت کند.

آقبا در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: جواد نصیری از دوستان خوب من است و هیچ مشکلی با هم نداریم، اما طبق نامه صالحی امیری درخشان‌نیا رئیس انجمن موتای است و اگر غیر از این کاری انجام بگیرد تخلف است.

عضو شورای فنی انجمن موتای در پاسخ به این سؤال که به نظر شما برای اینکه فدراسیون ورزش‌های رزمی از حواشی اخیر دور شود چه کاری باید صورت بگیرد، گفت: فقط فکر می‌کنم عظیمی باید هرچه سریع‌تر فضای برگزاری ریاست فدراسیون را برگزار کند. اگر با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان هرچه زودتر رئیس آینده این فدراسیون مشخص شود این مسائل حل می‌شود، اما چون رئیس فدراسیون مشخص نیست در فدراسیون ورزش‌های رزمی هر کسی یک سازی می‌زند.

آقبا در پاسخ  به این سؤال که به نظر شما دلیل عدم اعزام تیم ملی موتای به مسابقات کره جنوبی چه بود، گفت: من به نصیری هم گفته‌ام کشور ما از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیست ما اگر بخواهیم از سوپرمارکتی سر کوچه خرید کنیم باید تومان پرداخت کنیم اما برای اعزام به مسابقات باید دلار هزینه کنیم. متأسفانه اسپانسرها هم بدقولی می‌کنند آنها نباید دقیقه ۹۰ زیر حرف خودشان بزنند. طبق گفته علیرضا امینی اگر نصیری می‌توانست موتای را به مسابقات اعزام کند ما هم خوشحال می‌شدیم چون دوست نداریم بچه‌های مردم آسیب ببینند اما آقایان معتقدند چون ویزای نماینده وزارت ورزش نیامده به همین دلیل تیم اعزام نشده است، اما فکر می‌کنم موضوع دیگری دخیل است که من از آن اطلاعی نداریم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا