اخبار ورزشیفوتبال ایران

آرای کمیته اخلاق منتشر شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای نهایی برخی از پرونده ها را منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه رضا طلایی منش، سرمربی تیم بزرگسالان شهرداری همدان طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

* با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه مهدی آقازاده، مدیرعامل سپیدرود رشت قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

* با اعلام کمیته اخلاق عباس قانع عزآبادی و مهدی محمدی، طبق بند یک ماده ۵۲ و بند یک ماده ۶۳ ایین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، فعالیت افراد فوق در حوزه فوتبال بلامانع است و می‌توانند از این پس به فعالیت‌های خود در حوزه فوتبال ادامه دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا