اخبار ورزشیفوتبال ایران

آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس از زبان مشاور رسانه ای سرخپوشان

مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس در خصوص چند شائبه در مورد این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابوالفضل امان الله در خصوص اینکه آیا مهدی رسول پناه به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شده، اظهار داشت: گزینه‌های مختلفی وجود دارند و مدیران در حال بررسی آن‌ها هستند. هیات مدیره در چند روز اخیر درگیر مسائل مالی و همچنین حل مشکلاتی که با کارگزار به وجود آمده بود. از این بابت مشکلی وجود ندارد و سر فرصت در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا گزینه‌هایی خارج از باشگاه برای پست مدیرعاملی مطرح شده، عنوان کرد: طبیعتا افراد زیادی هستند که اسم آنها مطرح شده و خارج از هیات مدیره هم هستند. بسیاری از اسامی را در فضای مجازی و رسانه ها می شنویم و بعضی از آنها درست نیست.

مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در مورد رای کمیته استیناف گفت: قرار بود امروز این رای اعلام شود اما هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی کالدرون قرار  است توسط باشگاه آنتورپ تامین شود، عنوان کرد: چنین موضوعی مطرح نبوده و عده‌ای شیطنت کردند. درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول بیرانوند به آنتورپ ارائه نشده، قرار بود ۴۵ روز بعد از امضای قرارداد، بیرانوند به بلژیک برود و در تست پزشکی شرکت کند تا ۲۰۰هزار دلار به عنوان قسط دوم هزار پرداخت شود. به باشگاه آنتورپ نامه زدیم و گفتیم آمادگی این را داریم که بیرانوند در تست پزشکی شرکت کنند اما این باشگاه به علت شیوع کرونا قبول نکرد. در این نامه به اینکه شماره جدید می‌خواهیم اشاره شده است. ضمن اینکه رای پرونده کالدرون هم هنوز مشخص نیست و پرونده‌های مهم تر دیگری مانند پرونده برانکو مطرح است.

امان‌الله که با شبکه خبر گفت و گو می‌کرد، در مورد اینکه بدهی‌های بالقوه پرسپولیس چقدر است، گفت: به غیر از پرونده‌های خارجی، پرونده‌های داخلی زیادی هم از بازیکنان سال‌های گذشته داریم. قیمت ارز تفاوت کرده اما باید پرداخت شوند. ۶۵۰ هزار دلار در فیفا داریم که یک‌سوم بدهی‌های خارجی ما است. بیشتر این پرونده‌ها در دو سه ماه آینده می آیند.

وی در مورد اینکه یک میلیون و ۲۰۰هزار دلاری که پرسپولیس کم دارد از چه محلی تامین خواهد شد عنوان کرد: هیات مدیره برنامه‌هایی دارد که این بدهی ها را پرداخت کند اما فعلا این پرونده ها نزدیک نیستند. بدهی گابریل و چوک قرار است توسط فیفا پرداخت شود. تا زمان این پرونده‌ها برسد زمان داریم. در تلاشیم تا این مشکلات حل شود و اتفاق بدی که هواداران آنها نگران آن هستند نیفتد.

مشاوره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود مطالبات باشگاه شهر خودرو باقی مانده و به همین خاطر سیامک نعمتی قرار است به این تیم مشهدی برود، گفت: به هر حال چک‌هایی که باید پاس شود پاس نشده، بحث سیامک نعمتی کذب است. هیچ صحبتی در هیچ جا نشده، نه یحیی گل‌محمدی و نه باشگاه صحبتی در این مورد نکرده‌اند. این هم مانند پرداخت پول آنتورپ پول توسط افرادی مطرح شده که می خواهند آرامش باشگاه را بر هم بزند. ان‌شاءالله مشکلات در آینده حل خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا