اخبار ورزشیورزش های رزمی

پولادگر: داشتن مدال المپیکی حق جودو کشورمان است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خداقوت می گویم به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که سال سختی را سپری کرد و امیدوارم روزهای آینده روزهای بهتری برای جودو ایران باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در چارچوب برگزاری مجمع، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: ابتدا خداقوت می گویم به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که سال سختی را سپری کرد و امیدوارم روزهای آینده روزهای بهتری برای جودو ایران باشد.

وی افزود: بدهی مالیاتی یک اتفاق ظالمانه بود که در حق فدراسیون ها انجام شد. هنوز پاسخم را در این رابطه نگرفتم که چرا سالها سکوت بوده و به یکباره سازمان مالیات به این موضوع ورود کرد. اگر قانونا برای فدراسیون‌ها مالیات بوده است، باید در گزارش حسابرس‌ها ثبت می‌شده اما ما هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش خاطرنشان کرد: دوستان در اداره مالیات سال ۹۶ ورود کردند و رقم‌های عجیبی برای فدراسیون ها مطرح کردند این در حالی است که خود ورزش نیاز به حمایت‌های مالی دارد. رقم مالیات جودو در مقایسه با سایر فدراسیون ها آنچنان نیست. از میراسماعیلی می خواهم به این مسئله ورود کند تا برای مجمع بعدی حل شود.

وی عنوان کرد: سامانه جودو باید زودتر از اینها راه می‌افتاد تا درآمد پایداری برای فدراسیون ایجاد کند و در ادامه هم سهم هیات‌ها یکجا به آنها پرداخت شود. عضویت در این سامانه مهم است چون باید بتوانید سرویس‌های ویژه برای اعضا در نظر گرفت تا ایجاد جذابیت کند. تعداد اعضا ارزش اپلیکیشین را بالا خواهد برد که باید جدی گرفته شود.

پولادگر در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: حق جودو ایران این نیست که مدال المپیک را در کارنامه نداشته باشد. به ویژه در المپیک سیدنی شاهد بودیم که تا مرز مدال هم رفت اما نشد، فارغ از آن جودو ایران گرفتار یکسری بداقبالی هم شد ولی این امید وجود دارد که در المپیک‌های پیش‌رو شاهد مدال این رشته نیز باشیم. جودو رشته اصیلی است و پیشینه آن در نیروی نظامی ما وجود دارد بنابراین دیگر حق مسلم ورزشکار است که در المپیک صاحب مدال شود و امیدوارم این اتفاق را در المپیک پاریس شاهد باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا