اخبار ورزشیتوپ و تور

مجمع عمومی فدراسیون والیبال در مشهد برگزار شد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر مشهد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر مشهد آغاز شد.

بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، افشین داوری سرپرست فدراسیون به ارائه‌ی گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۷ پرداخت و همچنین در ادامه گزارش حسابرس مستقل قرائت شد.

ارائه گزارش‌های مالی توسط خزانه‌دار و بررسی گزارش بازرس فدراسیون، دستورالمعل بعدی جلسه بود و سپس در ادامه برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۸ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

اعضای مجمع در ادامه به ارائه‌ی نقطه نظرات خود پرداختند و همچین برخی پیشنهادات از سوی حاضرین مطرح شد. همچنین گزارش‌های ابتدایی جلسه مورد رای‌گیری قرار گرفت تا به این ترتیب مجمع به پایان برسد.

در این مراسم محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در کنار افشین داوری، کیکاووس سعیدی، علی فتاحی، حرمت‌السادات زبردست، منوچهر پورحسن، روسای هیئت‌های استانی و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا