اخبار ورزشیفوتبال ایران

پرسپولیس نصفه و نیمه مقابل السد پُرستاره؛ رویای فینال آسیا

در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس روز سه‌شنبه در قطر به مصاف السد قطر می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، روز سه‌شنبه در ساعت ۱۸:۳۰ در قطر تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرستاره السد خواهد رفت. تیمی که استقلال را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد و  سه گل به استقلال در ورزشگاه آزادی زد تا اجازه برگزاری دربی تهران را در آسیا ندهد! پرسپولیس هم با شکست دادن الدحیل صعود کرد و  البته نصفه و نیمه به السد قطر رسید، حسین ماهینی مصدوم شد و فصل را از دست داد. محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم دو اخطاره و محروم هستند. از سویی دیگر نیمکت پرسپولیس هم خیلی قدرتمند نیست به همین دلیل برانکو مجبور شد در دربی پایتخت ۲ دروازه‌بان در فهرست ذخیره‌هایش قرار بدهد!

برانکو هم محترمانه گلایه‌هایش را از مدیران باشگاه مطرح کرد و گفت که هنوز پولی نگرفته و می‌تواند به خانه‌اش برود اما بخاطر هواداران و بازیکنان پرسپولیس به کارش ادامه داده است. این پرسپولیس باید به مصاف تیمی برود که کاپیتان سابق بارسلونا را در اختیار دارد. دستمزد ژاوی در این تیم قطری شاید به اندازه کل بودجه پرسپولیس در یک فصل باشد! گابی هم دیگر بازیکن اسپانیایی و بونجاح مهاجم خطرناک السد دلارهای نفتی فراوانی می‌گیرند اما این سوی میدان بازیکنان پرسپولیس حتی دستمزد ریالی خود! را به موقع دریافت نمی‌کنند. یک جنگ تمام عیار بین دارا و ندار را در نیمه نهایی شاهد هستیم.

خیلی از کارشناسان فوتبال برد السد را در این بازی پیش بینی می‌کنند اما مردم ایران مردم غیرممکن‌ها هستند! هوداران میلیونی پرسپولیس چشم به غیرت و جنگندگی بازیکنان پرسپولیس در میدان و هنر مربیگری برانکو روی نیمکت دارند. پرسپولیس اگر با یک مساوی از قطر برگردد شانس خود را برای رسیدن به فینال آسیا دو برابر می‌کند.

پرسپولیسی‌ها با رویای رسیدن به فینال آسیا صبح سه‌نشبه در قطر از خواب بیدار می‌شوند رویایی که آرزوی چند میلیون هودار سرخپوشان ایران هم هست.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا