اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ قهرمانان اروپا : حذف بایرن مونیخ توسط ویارئال

در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ مقابل ویارئال در مجموع ۲ بازی شکست خورد تا شگفتی بزرگ در این رقابت رقم خورد.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ بایرن مونیخ در خانه به مصاف ویارئال رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

بازی رفت با برتری یک بر صفر ویارئال به اتمام رسیده بود تا در کمال شگفتی ، نماینده اسپانیا، غول آلمان را شکست دهد و راهی ۴ تیم پایانی شود.

در این مسابقه بایرن مونیخ نیمه اول را خوب آغاز نکرد ولی در نیمه دوم توانست با ضربه لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ به گل دست یابد.

پس از گل، حملات بایرن مونیخ شدت یافت و موقعیت های زیادی این تیم توانست ایجاد کند ولی مولر و دیگر بازیکنان این موقعیت ها را از دست دادند.

در دقیقه ۸۸ و در حالی که انتظار می رفت بازی با تساوی به پایان برسد، چاکووئزه با یک ضربه زیبا دروازه نویر را باز کرد تا شگفتی بزرگ رقم خورد و ویارئال بتواند با اندیشه های «اونای امری»، بایرن مونیخ قدرتمند را شکست دهد.

ویارئال با برنده دیدار لیورپول و بنفیکا دیدار خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا