اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

آخرین وضعیت پرداخت بدهی یامگا و استراماچونی

باشگاه استقلال توضیحاتی را بابت ادعای جدید وکیل استراماچونی به فدراسیون جهانی فوتبال ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، به نظر می‌رسد پرونده استقلال و استراماچونی هنوز به طور کامل بسته نشده و دردسرهای مرد ایتالیایی برای آبی‌های تهران همچنان ادامه دارد.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد وکیل استراماچونی به دنبال دریافت ۲۴۰۰ یورو برای صدور تاییدیه نهایی دریافت پول است اما باشگاه استقلال حاضر نیست زیر بار پرداخت این مبلغ برود.

این پول در اصل، بابت دیرکرد نیست. چون حساب ارائه شده توسط وکیل استراماچونی مربوط به خارج از اروپا بوده، بانک مربوطه این مبلغ را بابت هزینه انتقال پول کسر کرده است. باشگاه استقلال نیز با ارائه مدارک لازم به فیفا اعلام کرده این پول بابت هزینه انتقال کسر شده و ربطی به این باشگاه ندارد.

به این ترتیب آبی‌ها نگرانی بابت تاییدیه پرداخت بدهی استراماچونی ندارند چرا که در انتظار بررسی‌های فیفا و صدور تاییدیه توسط این نهاد هستند.

ضمن اینکه بر خلاف اخبار منتشر شده، کوین یامگا پیش از ترک ایران کل مبلغ ۱۸۰ هزار یورو طلبش را دریافت کرده و هیچ نارضایتی از باشگاه استقلال ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا