اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

قاسم‌پور: با یزدانی رفیقم، اما دوبنده تیم ملی را می‌خواهم/ خوشحالم طلسم طلا نگرفتن کشتی را شکستم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: با حسن یزدانی دوست و رفیق هستم اما من هم دوبنده تیم ملی را می‌خواهم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، کامران قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: سطح مسابقات واقعاً بالا بود. البته من هم کم‌تجربه نبودم و پیش از این در نوجوانان جهان و جوانان آسیا به میدان رفته بودیم.

وی افزود: متأسفانه با توجه به اتفاقاتی که طی ماه‌های اخیر برای کشتی رخ داده بود و نتوانسته بودیم نتیجه خوبی بگیریم و انتظارات را برآورده کنیم باعث شده بود که بار روانی زیادی در فینال روی دوش من باشد. از طرف دیگر ناداوری‌ها هم کار را سخت‌تر می‌کرد. قبل از من حق ایمان صادقی را مقابل حریف آمریکایی خوردند و من داشتم آن مسابقه را تماشا می‌کردم. خیلی شرایط سخت شده بود و می‌دانستم نباید کشتی را دست داور بدهم. به همین دلیل با برنامه و آرام آرام امتیازات را جمع کردم و اختلاف لازم را ایجاد کردم تا کار به داوری نرسد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان تصریح کرد: سال آینده هم می‌توانم در رده امید کشتی بگیرم اما هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان است.

قاسم‌پور در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در ۸۶ کیلوگرم باید با حسن یزدانی سرشاخ شود و آیا می‌تواند مقابل این حریف به برتری برسد،‌گفت: شرایط وزنی‌ام طوری است که تنها باید در ۸۶کیلوگرم کشتی بگیرم نه می‌توانم به وزن پایین‌تری برسم و نه وزن بالاتری، دقیقاً سر وزن هستم. مجبورم تلاشم را بیشتر کنم تا برای دوبنده تیم ملی به آمادگی بهتری برسم.

وی افزود: حسن یزدانی یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان و قهرمان جهان و المپیک است او رفیق من است اما روی تشک رقیب هستیم و من هم دوبنده تیم ملی را می‌خواهم. نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام کشتی‌گیر صاحب دوبنده تیم ملی می‌شود من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدف برسم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که لایق‌تر است صاحب دوبنده تیم ملی شود و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد. یزدانی یک برند در کشتی است  اما حریفان دیگری هم هستند که باید به آنها هم فکر کند.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه قبل از اعزام مشکلات زیادی داشتیم و تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نبود اما رضایی همواره می‌گفت نگران چیزی نباشید و همه چیز درست می‌شود. متأسفانه این ناداوری‌ها و اشتباهات وحشتناک باعث شد که کشتی‌گیران و تیم ملی به حق‌شان نرسند. حداقل اگر یک فینالیست دیگر داشتیم صددرصد به نایب قهرمانی می‌رسیدیم اما خوشحالم که با این مدال طلا هم طلسم طلا نگرفتن ایران را شکستم و هم پاسخ خوبی به اعتماد و زحمات کادر فنی دادم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان خاطرنشان کرد: از مربیانم نقیبی و مصطفی قاسم‌پور عمویم و تمام اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای رسیدن به این مدال برایم کشیدند. از پدر و مادرم هم سپاسگزارم که در این سال‌ها همواره حامی و پشتیبان من بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا