اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال:برتری ملی پوشان ایران مقابل لهستان

تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به مصاف لهستان، میزبان هفته سوم رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ از سه‌شنبه ۱۴ تیرماه به میزبانی دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم آغاز شد.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز که در سالن ارگو آرنا شهر گدانسک برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با شکست تیم صدر جدول فدراسیون جهانی، نگاه کارشناسان والیبال را دوباره به خود جلب کنند.

مردان والیبال ایران در ست اول و چهارم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب لهستانی شدند که از حمایت ۱۵ هزار تماشاگر برخوردار بودند، اما تیم ایران در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۷ حریف خود را شکست داد و ۱۴ امتیازی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا