اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

محمدی: مراجع ذی‌صلاح با تایید یکی از قهرمانان کشتی وظیفه سختی برعهده اعضای مجمع گذاشتند

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک پکن گفت: مراجع ذی‌صلاح با تایید یکی از قهرمانان کشتی وظیفه سخت انتخاب را برعهده اعضای مجمع گذاشتند و حالا آنها هستند که باید بهترین انتخاب را انجام بدهند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخابات فدراسیون کشتی و پروسه تأیید صلاحیت‌های کاندیداها گفت: زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به شمارش معکوس افتاده، اما خیلی خوشحالم که حداقل یکی از قهرمانان توانست مجوز لازم برای حضور در مجمع را کسب کند.

وی ادامه داد: امیدوارم در فرصت باقیمانده مراجع ذی صلاح به امیر خادم و عباس جدیدی هم روی خوش نشان بدهند تا مجمع با شور و هیجان بیشتری برگزار شود.

قهرمان کشتی آزاد جهان تصریح کرد: کشتی همیشه به قهرمانانش افتخار کرده و خدا راشکر که شرایط برای حضور یکی از آنها در انتخابات فراهم شده است. مراجع ذی صلاح با تایید یکی از قهرمانان کشتی حالا وظیفه سخت انتخاب را برعهده اعضای مجمع گذاشتند و حالا آنها هستند که باید بهترین انتخاب را انجام بدهند.

مراد محمدی خاطر نشان کرد: کشتی ایران در سال‌های اخیر اوضاع خوبی نداشته و مهم است که در روز مجمع همه به این نکته مهم توجه کنند و بهترین انتخاب را انجام بدهند. سرنوشت کشتی به دست اعضای مجمع افتاده و آنها باید آگاه باشند که انتخابشان تا چه اندازه مهم است. آنها باید با انتخاب فردی قدرتمند که بتواند امور کشتی را با آرامش پیش ببرد، به خروج کشتی از وضعیت فعلی کمک کنند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا