اخبار ورزشیفوتبال ایران

فرجی: مالکان نساجی بهترین تصمیم را گرفتند/به حمایت حداکثری هواداران نیازمندیم

مدافع تیم نساجی مازندران گفت: در شرایطی که باشگاه مدیرعامل هم نداشت اما مالکان نساجی بهترین تصمیم را اتخاذ کردند، چون واقعاً شرایط مربی‌گری در تیم‌های پرطرفداری چون نساجی، آن هم با جو مخوف ورزشگاه شهید وطنی، کار را کمی سخت می‌کند.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مازندران با بیان اینکه از گزینه‌های جدید باشگاه برای انتخاب سرمربی مطلع بودیم اما همواره این احتمال را می‌دادیم که ممکن است باز هم نکونام برگردد، اظهار کرد: با توجه به شرایط تیم و بازیکنان و اینکه نکونام خودش این تیم را بسته بود، به همین منظور بهترین گزینه برای هدایت نیم‎فصل دوم به‌شمار می‌رفت.

وی با عنوان اینکه هیأت مدیره باشگاه هوشیارانه همه جوانب را بررسی کرده و باز هم در این مقطع تصمیمی سودمندانه باید می‌گرفت، افزود: تازه در انتهای نیم‎فصل اول تیم ما به یک دوام و قوام خاصی رسیده بود و قطعاً ادامه راه با حضور نکونام برای ما آسان‌تر می‌شد.

مدافع قائم‌شهری تیم نساجی مازندران با بیان اینکه با دوراندیشی، وحدت و هم‌گرایی موجود در میان بازیکنان، تصمیم گرفتیم در صفحات شخصی‌مان با اشتراک‌گذاری پیامی مشترک، حمایت خودمان را از آقاجواد اعلام کنیم، ادامه داد: با این حرکت خواستیم هم به نکونام و هم به هیأت مدیره باشگاه القاء کنیم که قلباً همه اعضای تیم خواهان حضور مجدد آقاجواد هستند.

فرجی اضافه کرد: خدا را شاکریم که مدیران باشگاه عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن را در شرایط موجود اخذ کردند و حضور مجدد نکونام یکی از خوشحال‌کننده‌ترین خبرها در سال جاری برای همه بازیکنان تیم بود.

وی دانش فوتبالی و تدبیر زیرکانه مالکان نساجی را تحسین کرد و یادآور شد: از نکونام هم تشکر می‌کنیم که دوباره این مسؤولیت را قبول کرد، مطمئناً نیم‌فصل دوم کار برای ما راحت نیست و باید در ادامه راه محکم‌تر گام برداریم.

مدافع تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه چنین موانع و مشکلاتی در هر باشگاهی در مقطعی از زمان به‌وجود می‌آید، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این مواقع کمک‌حال تیم شده، وحدت‌ و روابط صمیمانه‌ای است که با درایت مدیران باشگاه در میان همه ارکان جاری می‌شود و ما نیز اطمینان داریم رابطه‌ها محبت‌آمیزانه‌تر شده و همه با آغوشی باز برای موفقیت نساجی در خدمت همدیگر هستیم.

فرجی با اشاره به اینکه حضور نکونام انگیزه و اشتیاق ما را نسبت به تمرین بیشتر کرد و روحیه مضاعفی گرفتیم، تأکید کرد: باز هم شعار معروف «می‌جنگیم» را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و تمام سعی‌مان را برای موفقیت نساجی به‌کار می‌بندیم.

وی با بیان اینکه مالکان باشگاه نساجی آقایان صنیعی‎‎فر و حدادیان شخصیت‌هایی‌ که خارج از حوزه اقتصادی، فوتبال‌فهم و کارکشته هستند، بیان کرد: در شرایطی که باشگاه مدیرعامل هم نداشت این دو بزرگوار موشکافانه با صرف ساعت‌ها وقت، به زعم بیشتر کارشناسان و اهالی رسانه، بهترین تصمیم را اتخاذ کردند، چون واقعاً شرایط مربی‌گری در تیم‌های پرطرفداری چون نساجی، آن هم با جو مخوف ورزشگاه شهید وطنی، کار را کمی سخت می‌کند.

مدافع تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه انتظارم از هواداران نساجی به‌عنوان یک بازیکن قائم‌شهری  این است که با چشم‌پوشی نسبت به هر گونه حواشی به‌وجودآمده حول باشگاه، همچون گذشته به حمایت بپردازند، ادامه داد: متأسفانه دشمنان نساجی حواشی رو دوچندان جلوه دادند و مدام به این مسائل دامن زدند و سعی کردند به هر نحوی که شده این تیم را بهم بریزند اما خوشبختانه همه چیز ختم به خیر و دوباره روزهای خوب‌مان آغاز شد.

فرجی با بیان اینکه در نیم‎فصل دوم به حمایت و تشویق‌های بیش از پیش یاران دوازدهم‌مان نیاز داریم، گفت: هواداران عزیز نباید اجازه بدهند تا کوچک‌ترین حاشیه‌ای وارد تیم شود، رمز موفقیت ما فقط در کنار هم بودن است، میان هوادار و باشگاه، هوادار و سرمربی، هوادار و بازیکن، باشگاه و سرمربی، باشگاه و بازیکن، سرمربی و بازیکن باید مثل همیشه وحدتی مثال‌زدنی برقرار باشد تا به بهترین روزهای نساجی برسیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا