اخبار ورزشیتوپ و تور

اعلام برنامه‌ تیم‌های ملی والیبال از زبان دبیر فدراسیون

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به سال بسیار پرکار و سخت پیش رو، گفت: استارت اردوها از هشت فروردین سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، میلاد تقوی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سال بسیار پرکار و سختی پیش رو داریم؛ اردوها از هشت فروردین شروع می‌شود و تیم‌های ملی بزرگسالان زنان و مردان و رده‌های سنی جوانان و نوجوانان و زیر ۱۶ سال همزمان در اردو خواهند بود. خیلی امیدورایم که تیم‌ها با استفاده از تجربه سال ۱۴۰۱، نتایج بهتری در سال آینده به دست آورند.

دبیرکل فدراسیون والیبال در پاسخ به پرسشی درباره مسایل مطرح شده در نشست مجمع فدراسیون، گفت: مجمع عمومی به درخواست هیات رئیسه امروز در مشهد برگزار شد. بحث نحوه فعالیت هیات‌های استانی و شهرستانی وقت زیادی از مجمع را به خود اختصاص داد زیرا چندین بار دچار تغییر و تحول شده بود و منطقی است که سوالات زیادی برای روسای هیات های والیبال بوجود آورده بود.

تقوی تصریح کرد: آئین‌نامه کمیته پزشکی که بعد از شیوع کرونا مورد توجه قرار گرفته بود، مطرح شد و مورد تایید مجمع قرار گرفت و برنامه های سال آینده نیز تصویب شد. البته امسال این فرصت ایجاد شد که برنامه‌ها قبل از شروع سال تصویب شود. اساسنامه فدراسیون والیبال نیز با اصرار اعضا مجمع مطرح و قرار شد با تائید مجمع برای طی کردن مراحل قانونی از طریق مراجع مربوطه پیگیری شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره موضوع دخالت و یا حمایت دولت در امور فدراسیون‌ها گفت: باید قبول کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که چارچوب‌های قانونی خود را دارد. نمی توان گفت که یک مجموعه به طور کامل تفکیک شده است، اما از سوی دیگر نمی‌توانیم چارچوب‌های بین‌المللی را نادیده بگیریم.

وی تاکید کرد: سال‌هاست که ورزش و مردم ایران به دلیل این اختلافات ضربه می‌خورند و منطقی است که باید به هماهنگی لازم بین این دو مورد برسیم. بیش از ۹۰ درصد اساسنامه فدراسیون والیبال منطبق با اساسنامه وزارت ورزش و جوانان است و شاید اختلافات در تعاریف وجود داشته باشد.

تقوی در پایان گفت: باید هماهنگی بین مراجع داخلی و خارجی ایجاد شود و به گونه‌ای عمل شود که تامین منافع والیبال و مردم، اولویت باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پنج =

دکمه بازگشت به بالا