اخبار ورزشیورزش تهران

تعطیلی مجموعه اسکواش حیدرنیا تهران پیرو دستور مدیرکل ورزش استان تهران جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: بیش از ۴۰۰ مجموعه دولتی(آبی و چند منظوره) تحت پوشش این نهاد از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

به گزارش پیشرو اسپرت ،رضا گل‌محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعطیلی مجموعه های ورزشی به غیر از اماکن شهرداری و آموزش و پرورش بوده و تا بتوان با این رویکرد از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار مجموعه خصوصی که زیر نظر این نهاد فعالیت دارند نیز با شیوع بیماری فعالیت آنها اندک شده گفت‌: تنها مجموعه هایی می توانند فعالیت کنند که دستورالعمل بهداشتی و ضد عفونی کردن محیط را به صورت مداوم انجام دهند، اگر نه موظف هستند که در این مدت فعالیت خود را تعطیل کنند.

به گفته گل‌محمدی این بخشنامه با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان ازامروز به تمامی ادارات حوزه و شهرستان های استان ابلاغ شده که تا اطلاع ثانوی فعالیت ورزشی نخواهند داشت.

با عنایت به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مجموعه اسکواش حیدرنیا تهران به منظور رعایت سلامت ورزشکاران و ضدعفونی کردن کورت های این مجموعه ورزشی ، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

همچنین در خصوص بازگشایی مجموعه اسکواش حیدرنیا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =

دکمه بازگشت به بالا