اخبار ورزشیسایر اخبار

قانون بازنشستگی را در فدراسیون ها اجرا می‌شود/ در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی نتیجه تاریخی کسب کردیم

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اجرای قانون منع بازنشستگی اظهار داشت: اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیروهای جوان، باانگیزه و بااراده قانون را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر با اشاره به برنامه های فجر چهلم از افتتاح  پروژه های قابل افتتاح وزارت ورزش وجوانان  از هفته دولت تا فجر چهلم خبرداد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که دستاوردهای پیروزی انقلاب و نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

مسعود سلطانی فر بازدید و افتتاح پروژه های ورزشی را از مهترین برنامه های این وزارتخانه در هفته دولت عنوان کرد و توضیح داد: به کوری چشم دشمنان تصمیم گرفتیم با وجود تحریم ها وتهدیدها شرایط را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ازهفته دولت تا چهلمین سال پیروزی انقلاب، افتتاح پروژه ها و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با ورزشکاران اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار دهیم.

او با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر فجر چهلم  افزود: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که  پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: به این ترتیب، هر دوهفته یک بار یک پروژه ورزشی را افتتاح خواهیم کرد که از هفته دوم دولت افتتاح پروژه های ورزشی ملارد، اسلامشهر، ورامین را آغاز کردیم و در آینده ای نزدیک در اهواز و کرمان پیست دوچرخه سواری این استان را افتتاح خواهیم کرد.

وی هدف از افتتاح پروژه های ورزشی را ترغیب مردم به ورزش، ایجاد نشاط،  تحرک جسمی و فیزیکی عنوان کرد و گفت: علاوه بر امکانات ورزشی که توسط این وزارتخانه افتتاح و دراختیار مردم قرار گرفته است،  آموزش و پرورش، شهرداری ها، دانشگاهها و نیروی مسلح هم امکاناتی را در حوزه ورزش در اختیار مردم قرارداده اند.

سلطانی فر با تاکید بر اجرای برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان با هدف رونق بخشی به ورزش کشور گفت: مجموعه ورزش تلاش می کند تا امکانات ورزشی را هر روز برای مردم مناسب تر و بهتر کند.

او در بخش دیگری از سخنانش به علاقمندی شخصی اش به ورزش اشاره  کرد و توضیح داد: ۴۵ سال است که رویدادهای ورزشی ایران و جهان را پیگیری می کنم و تقریبا اطلاعات مربوط به این حوزه ملکه ذهنم شده وبسیارخوشحالم که افتخار این را دارم که در این حوزه به انجام وظیفه مشغول هستم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش موفقیتهای ورزشکاران کشورمان در رویدادهای مهم  ورزشی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ورزشکاران مان با کسب ۶۲ مدال  بیشترین تعداد مدال را پس از انقلاب به دست آوردند. ضمن اینکه در والیبال کاراته، کبدی، واترپلو و کشتی بچه های ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند، ضمن اینکه در مسابقات کبدی، ورزشکاران کشورمان در دو بخش مردان و زنان به سلطه هندی ها خاتمه دادند. همچنین در تنیس روی میز بعد سالها صاحب مدال شدیم و در واترپلو نیز بچه های ما مدال کسب کردند.

سلطانی فر با مطلوب توصیف کردن عملکرد  کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸  در خصوص حضور ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی نیز اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران ما در این دوره با کسب ۱۳۶ مدال و کسب رتبه سوم این بازیهای توانستند نتایجی تاریخی از خود به جای بگذارند.

وی در این خصوص ۶ مدال طلای شاهین ایزدیار و دو مدال ساره جوانمردی در تیراندازی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان در این رقابتها توانستند نتیجه ای تاریخی کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین موفقیتهای جوانان مان  در المپیک جوانان آرژانتین و ارتقا جایگاه ایران از رده هفدهی به هفتمی را مورد توجه قرار داد و در ادامه به موفقیتهای تیم های باشگاه در لیگ آسیا اشاره کرد. وی در این ارتباط افزود: برای نخستین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها حضور پیدا کردند که پرسپولیس به نیمه نهایی رسید و استقلال هم می توانست اما در بازی با السد نتیجه را واگذار کرد و نتوانست صعود کند.

سلطانی فر حضور تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را یکی دیگر از رویدادهای پیش روی علاقمندان به این رشته نام برد و گفت: یک تیم جوان و با تجربه به این رقابتها راه یافتند. وی گفت: برای حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ و جام ملتهای آسیا برنامه های ویژه ای را در دستور کارقرار  داده ایم تا انشالله بتوانیم  از این رویداد دست پر به کشور بازگردیم.

وی در ادامه افزد: سال ۱۳۹۷ سال پررویدادی بود و در هر ۴ رویدادی که حضور داشتیم، نتایج بسیار خوبی  کسب کردیم و امیدواریم در ادامه سال نیز بتوانیم نتایج خوبی گرفته و موفقیت هایمان را تکمیل کنیم.

وزیر ورزش وجوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی نیز گفت: تمام هزینه ها را وزارت ورزش وجوانان تامین کرده است تیم بازسازی ورزشگاه تشکیل شده است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، تیم عملیاتی و اجرایی را در ورزشگاه ازادی مستقر کرده و روزانه پیگیر کار هستیم و امیدواریم بازی فینال در ورزشگاه ازادی به شکل آبرومندانه ای همراه با جشن قهرمانی برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص قانون بازنشسته ها نیز گفت: ما روند جوانگرایی در حوزه مدیریتی را از حدود و ۲۲ ماه پیش آغاز کرده ایم. در حال حاضر ۹ مدیرکل زیر ۴۰ سال انجام وظیفه می کنند.

او با تاکید بر تداوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته در وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: اجرای این قانون را در فدراسیون ها اجرا کرده ایم.

سلطانی فر توضیح داد: روسای فدراسیونهایی بودند که ریاستهای ۳۰ ساله، ۱۷ ساله و ۲۲ ساله و ۲۸ ساله داشتند که به مرور با تغییراتی که اعمال شد مدیران جوان  باانگیزه و با اراده را جایگزین کردیم.

وی  در ادامه با تاکید بر اینکه در وزارت ورزش وجوانان برای هر دو بخش برنامه های استرتژیک داریم، اظهار داشت: برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان جوانان را وارد عرصه خواهیم کرد و در این ارتباط قانون را کاملا اجرایی می کنیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا