اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری نشست هم افزایی کمیته دانش آموزی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

نشست هم افزایی کمیته دانش آموزی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، به منظور گسترش رشته های اسکواش و پدل در بین دانش آموزان جنوب شرق ، نشست هم افزایی کمیته دانش آموزی با رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

در این نشست حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) یکی از سرمایه های ورزش را نگاه و توجه به دانش آموزان دانست و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های کمیته دانش آموزی هیئت اسکواش جنوب شرق در سال جاری شاهد اتفاقات ارزشمند در این حوزه باشیم.

وی گفت تشکیل تیم دانش آموزی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان را می بایست در اولویت قرار دهیم و با برنامه ریزی مناسب در توسعه و گسترش رشته های اسکواشی تلاش کنیم.

عماد ربیعی مسئول کمیته دانش آموزی هیئت نیز ضمن تشکر از حمایت های رئیس هیئت عنوان داشت با عنایت به بازگشایی مدارس بنا داریم ابتدا با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش مناطق ۱۲ ، ۱۴ و ۱۵ جلساتی را برگزار کنیم و سپس با حمایت مدیران آموزش و پرورش ، اسکواش، پدل و راکتبال را در مدارس توسعه و گسترش دهیم.

همچنین مقرر شد برنامه های کمیته دانش آموزی پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شود.

 

خبر: شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =

دکمه بازگشت به بالا