اخبار ورزشیسایر اخبار

پولادگر:تعامل وزارت ورزش و آموزش و پرورش بسیار مهم است

مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور بعدازظهر امروز با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و مسئولان فدراسیون های ورزشی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم ابتدا محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس ستاد سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: مهمترین انگیزه برای برگزاری این المپیاد شناسایی نخبه های ورزشی برای المپیک است که به صورت ویژه تولید فرایند جدید با قابلیت فرایند کمی و کیفی بیشتر از دوره های قبلی با نام نظام نخبه یابی طراحی شده بود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اهمیت روانشناسی در ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: در حوزه روانشناختی هم بسیار نقصان داریم در بازی های آسیایی دوره قبلی بویژه بانوان ده فینالیست داشیتم که یک نفر مدال گرفته که نیاز به حمایت دارند مخصوصا فینال که دچار استرس می شوند.

پولادگر همچنین از ترغیب مسئولان طراز اول استان ها در این المپیاد خبر داد و گفت:  از دیگر اهداف المپیاد ترغیب استان ها بوده است تا آنها را همراه کنیم و همچنین عرق ملی در استانها گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در المپیاد این دوره ۹۴۳۰ ورزشکار پسر و ۵۴۷۰ ورزشکار دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال شکرت کردند که در مجموع ۱۴۹۰۰ نفر ورزشکار در این رویداد حضور داشتند که ۱۷۱۸۰ نفر در مجموع ورزشکار و مربی و سرپرست حضور داشتند که رقم قابل توجهی است.

مسئول ستاد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور با توجه به مرحله بعد از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر تاکید کرد که بسیار مهم است و تصریح کرد: در این مرحله نیاز به حمایت وزیر ورزش و آموزش و پرورش را دارد تا آنها را برای قهرمانی و شرکت در مسابقات بزرگ و سکوهای قهرمانی آماده کنیم. دو نکته ویژه و مهم دیگر تعامل و همکاری بین دو وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش است که ۸ رشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش و چند رشته دیگر را هم وزارت آموزش  برگزار کرد.

پولادگر در پایان به برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: ورزش زورخانه ای برای اولین بار برگزار شد و حتی مدال هایشان را در جدول رده بندی توزیع مدالها حساب کردیم چون عرق ملی قهرمان ها افراد شایسته را می تواند به همراه داشته باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا