اخبار ورزشیفوتبال جهان

کین: این لیورپول تا ۳۰ سال دیگر هم قهرمان نمی شود

اسطوره منچستریونایتد از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته لیورپول مقابل منچسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر آنقدر بد بازی کرد که صدای روی کین، هافبک ایرلندی اسبق منچستریونایتد را نیز درآورد.

وی بعد از شکست سنگین و باورنکردنی ۴ بر یک تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس در خانه مقابل آبی های آسمانی گفت:از نظر من لیورپول یک قهرمان بد است.

کین افزود:شاید بتوان گفت که این یک بازی خاص و جداگانه بوده است. اما لیورپول در فصل جاری لغزش های دیگری هم داشت.اگر تیم اینگونه به بازی ادامه دهد، باید ۳۰ سال دیگر صبرکند تا دوباره قهرمان لیگ برتر شود.
ستاره سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵ منچستریونایتد معتقد است لیورپول بعد از ۳۰ سال فصل قبل توانست به مقام نخست لیگ برتر برسد. اما اکنون بازیکنانش به نحوی بازی می کنند که امکان قهرمانی مجدد را از تیم آنفیلدی برای سال ها خواهد گرفت.

او ادامه داد:فکر می کنم بازیکنان لیورپول هنوز تحت تاثیر قهرمانی سال گذشته هستند. وقتی آنها می گویند سعی خواهند کرد فصل را جزو ۴ تیم بالای جدول به پایان برسانند، انگیزه ای برای قهرمانی مجدد نمی بینم.

لیورپول اکنون با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا