اخبار ورزشیفوتبال جهان

مندس: اگر رونالدو در رئال بود می‌توانست برنده توپ طلا شود

مدیر برنامه فوق ستاره فوتبال اروپا گفت: اگر رونالدو برای رئال مادرید بازی می‌کرد می‌توانست برنده توپ طلا شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، از زمانی که رونالدو رئال مادرید را ترک کرده نتوانسته جایزه ویژه توپ طلا را دریافت کند. امسال این جایزه سهم مسی رسید و سال گذشته نیز لوکا مودریچ، ستاره برنابئو به این مقام دست یافتند.

این مسئله باعث شده تا عده ای گمانه زنی کنند که رونالدو اگر در رئال می ماند می توانست به جوایز فردی خود کمک کند و تیم اسپانیایی را نیز به جام برساند.

به نقل از سایت گل، خورخه مندس در خصوص این شرایط صحبت کرد و جایزه امسال توپ طلا را بی عدالتی خواند.

مدیر برنامه کریستیانو رونالدو اظهار داشت: رونالدو شایسته بردن توپ طلا در یکی از این ۲ سال بود، اگر او برای رئال مادرید بازی می کرد میتوانست به این مهم دست یابد ولی به نظرم سال بعد او می تواند دوباره به این جایزه دست یابد.

وی ادامه داد: اینکه رونالدو امسال برنده توپ طلا نشد به نظرم بی عدالتی اتفاق افتاد. او قهرمان لیگ ملت های اروپا و سری آ ایتالیا شده بود.

مندس خاطر نشان کرد: ولی رونالدو می داند که چه کاری باید انجام دهد و باید ببینیم در سال ۲۰۲۰ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: رونالدو به نظرم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. پرتغال قبل از رونالدو هیچ چیزی بدست نیاورده بود اما اکنون به قهرمانی اروپا و لیگ ملت های اروپا رسیده است. همچنین آنها با رونالدو در فینال جام ملت های اروپا در سال ۲۰۰۴ رسیدند.

مندس گفت: رونالدو فوتبال جهان را دگرگون کرد، ما در خصوص پرتغال در حال صحبت هستیم، یک کشور کوچک که با رونالدو تغییرات زیادی کرد. ممنون از تو کریستیانو!

فوق ستاره فوتبال دنیا این فصل برای یوونتوس در تمامی رقابت ها توانسته ۱۱ گل به ثمر رساند. آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لیون بروند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا