اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری ویژه برنامه استعدادیابی هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران در هفته تربیت بدنی و ورزش در دومین روز / پسران هم استعدادیابی شدند

ویژه برنامه استعدادیابی هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران بخش پسران در هفته تربیت بدنی و ورزش صبح امروز یکشنبه در سالن چند منظوره فدراسیون ادامه پیدا کرد.

به گزارش پیشرو ورزش ، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ویژه برنامه استعدادیابی از دانش آموزان پسر در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ با همکاری هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران و اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در سالن چند منظوره فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار و ادامه پیدا کرد.

 در این ویژه برنامه استعدادیابی هیات که به منظور کشف استعدادهای ورزشی در بین دانش آموزان ناشنوایان شهر تهران با محوریت شطرنج، بسکتبال، طناب زنی ، گل کوچک، روپایی و دارت برگزار شد ، همچنین مهارت های دانش آموزان زیر نظر مربیان و کمیته استعدادیابی هیات استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات لازم به آن عزیزان اعلام شد.

گفتنی است در پایان نیز از دانش آموزان شرکت کننده در دومین روز استعدادیابی با حضور مسئولین هیات تهران و مدیران مدارس با اهدای هدایایی تجیل بعمل آمد.

همچنین در ادامه ی این طرح ،استعدادیابی از دانش آموزان پسر روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و به پایان می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا