اخبار ورزشیفوتبال جهان

لالیگا علیه پاریسی ها و امباپه

اخبار منتشر شده مبنی بر ماندن کیلیام امباپه در پاری سن ژرمن باعث شده تا مقامات لالیگا در این باره موضع گیری کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، اخبار متعددی مبنی بر ماندن کیلیان امباپه در باشگاه پاری سن ژرمن به گوش می رسد و باشگاه رئال مادرید باید قید این ستاره فرانسوی و گلزن را بزند.

مهاجم فرانسوی در شرایطی در این تیم پاریسی خواهد ماند که از سال گذشته بحث انتقال او به مادرید در راس اخبار رسانه ها قرار داشت و قرار بود این بازیکن در پایان این فصل با قراردادی آزاد و به صورت رایگان راهی برنابئو شود.

حال با این تصمیم مهاجم فرانسوی، امیدها در اردوگاه رئال مادرید ناامید شده است و این موضوع به مذاق مدیران لالیگا هم خوش نیامده است.

در تازه ترین اقدام خاویر تباس، رئیس لالیگا موضعی شدید الحن گرفته است و عنوان کرده که اقدام پاریس با وجود ضرر ۷۰۰ میلیون یورویی آن ها در فصل جاری، اهانت و توهین به فوتبال است و آن ها به اندازه سوپرلیگ خطرناک هستند.

در این باره کادناسر هم مدعی شده که لالیگا اقداماتی از قیبل شکایت علیه پاریسی ها به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی را آغاز خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا