اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مدیرعامل سپاهان: تمام اهدافی که تدوین می‌کنیم، موتور پیشران آن نتایج و روند عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان است

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هواداران یکی از ارکان مهم سازمان باشگاه هستند، کادر فنی و تیم‌های ورزشی، تیم مدیریتی و هواداران ارکان باشگاه هستند.
به گزارش پیشرو ورزش، احمد یوسف‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: هواداران یکی از ارکان مهم سازمان باشگاه هستند، کادر فنی و تیم‌های ورزشی، تیم مدیریتی و هواداران ارکان باشگاه هستند، همراهی هواداران خیلی کمک می‌کند که تیم نتیجه بهتری بگیرد؛ اعتقاد دارم هواداران باید بانشاط، سرحال و شاداب باشد و وقتی اضطراب نداشته باشد این اتفاق می‌افتاد که در گرو نتایج در انتظار آن‌ها است یا فوتبال زیبا ببینند.
وی افزود: باور داریم، هواداران صرفاً یک طرف قضیه نیستند بلکه همه یک سمت هستیم. کل گروه در حال حرکت است و برخی فعالیت‌ها را هواداران عزیز انجام می‌دهند، مطمئن باشند تمام تلاش حوزه مدیریت و پرسنل باشگاه و تمام ظرفیت‌های موجود در باشگاه، فولاد مبارکه و سایر ارگان‌ها در مسیری قرار می‌گیرد که اتفاق خوبی برای همه رقم بخورد.
یوسف زاده تصریح کرد: مدیریت باشگاه ورزشی، سخت، پیچیده و پرحاشیه است، افرادی که در این مسند قرار می‌گیرند، کار فوق‌العاده پرزحمت و پرمسؤولیتی دارند و تقریبا زمان‌های آزاد و آسایش ندارند. هرکسی در این مسند قرار بگیرد، باید نهایت سعی و تلاش خود را صورت دهد؛ بدون شک این کار خیلی پرفشار و پیچیده است و در نهایت انتظارات جامعه بیشتر است؛ افراد در این جایگاه هم خیلی زحمت می‌کشند، شرایط پرفشار و پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کنند.
مدیر عامل سپاهان ادامه داد: باید از افرادی که در این شرایط قرار می‌گیرند، تشکر کرد، دکتر آذربایجانی در مدتی که بود، خیلی زحمت کشید. فعالیت در این مسند کار سختی است و از ایشان تشکر می‌کنیم؛ امیدواریم در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنند موفق شوند که البته قطعاً با توانمندی‌هایی که دارند، موفق می‌شوند؛ صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم.
وی افرود: تمام اهدافی که تدوین می‌کنیم، موتور پیشران آن نتایج و روند عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان است که می‌تواند ما را در اهدافی که داریم، کمک کند، باید سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه داشته باشیم تا تیم فوتبال بزرگسالان حضور قدرتمندی داشته باشد؛ تقویت آکادمی، زیرساخت‌ها، بهبود فرآیندها و مدیریت مناسب تیم لازمه آن است. تا الان اتفاقات بسیار خوبی در روند مدیریتی تیم افتاده و انشاالله اتفاقات بهتری هم می‌افتد. تلاش باشگاه این است که شرایط تیم در بهترین موقعیت باشد و امکانات درستی فراهم شود، ورزشکاران بدون دغدغه به زندگی حرفه‌ای بپردازند و فقط روی وظیفه اصلی خود متمرکز شوند، ایجاد تمرکز مسؤولیت ما است تا کادر فنی و ورزشکاران بتوانند اتفاقات خوبی بزنند.
یوسف زاده در مورد وظایف مدیریتی باشگاه گفت: تیم مدیریتی باید بین هواداری، سرمایه‌های اجتماعی و معنوی، شهرداری، استانداری و سایر ارگان‌ها هم‌افزایی و اتحاد بین آن‌ها ایجاد کند تا با یک انرژی مثبت اجتماعی به تیم کمک کنیم تا بهترین نتایج را کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا