اخبار ورزشیفوتبال جهان

یوفا چرا با برگزاری جام جهانی در هر ۲ سال مخالف است؟

رئیس یوفا از علت مخالفت با برگزاری جام جهانی فوتبال در هر ۲ سال پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، از ابتدا که فیفا طرح برگزاری جام جهانی به صورت ۲ سال یکبار را مطرح کرد، یوفا مخالفت خود را این طرح نشان داد و شدیدا به آن اعتراض کرد.

پس از یوفا ، فدارسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز مخالفت خود را نشان داد تا این تصمیم اجرایی نشود.

الکساندر چفرین در این خصوص گفت: اروپا و آمریکای جنوبی ضد این تصمیم هستند و آنها هم قهرمان این رقابت می‌شوند. برگزاری جام جهانی هر ۴ سال یک بار جذابیتش را حفظ خواهد کرد ، در صورتی که در ۲ سال یکبار این اتفاق نخواهد افتاد. اگر ما جام جهانی را هر ۲ سال یکبار برگزار کنیم، جام جهانی فوتبال بانوان برگزار نخواهد شد زیرا نمی‌توان هر ۲ را در یک تاریخ برگزار کرد.

وی ادامه داد: این یک ایده بد است و ما نباید آن را اجرایی کنیم. چرا هر ۶ ماه یکبار برگزار نمی‌کنید؟ چرا المپیک هر ۴ سال یکبار است؟ چون در آن صورت جذاب خواهد بود.

رئیس یوفا اظهار داشت:‌ بزرگترین رویداد فوتبال جام جهانی است و باید هر ۴ سال یکبار برگزار شود. خیلی واضح است که ۷۵ درصد با این ایده مخالف خواهند بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا