اخبار ورزشیفوتبال ایران

عزیزیان: مظاهری به من بی‌احترامی کرد/ به کمیته اخلاق شکایت می‌کنم

مربی دروازه‌باهای سابق استقلال گفت: رشید مظاهری در تمرین استقلال الفاظ بدی را به کار برد و به من بی‌احترامی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سعید عزیزیان پس از جدایی از باشگاه استقلال اظهار داشت: ما مشغول رفتن به تمرین بودیم که از باشگاه با ما تماس گرفته و گفتند به باشگاه بیایید تا با هم صحبت کنم. البته من همراه یکی دو نفر دیگر از بچه‌ها سر تمرین بودم و پس از صحبت‌های محمود فکری با مدیران باشگاه ما تماس گرفته و درخواست کردند به ساختمان استقلال بیاییم.

وی درباره کدورت خود با رشید مظاهری گفت: این خبر دقیقاً درست است. مظاهری الفاظ رکیکی علیه من به کار برد که جای شکایت دارد. قرار است به کمیته اخلاق و دادسرا از مظاهری شکایت کنم. متأسفانه هر وقت که قرار نبود این دروازه‌بان بازی کند مشکلاتی پیش می‌آمد.

مربی دروازه‌باهای سابق استقلال ادامه داد: به نظر خودم زمانی مظاهری می‌دید احتمال بازی نکردنش وجود دارد کارهایی انجام می‌داد. برای همین بازی مس رفسنجان هم وقتی موضوع را فهمید در محل تمرین به من گفت چرا نگاه نمی‌کنید یا فلان می‌کنید؛ حاشیه‌ای درست شد که به نظر من تیم را به هم ریخت. تاکنون یکی دو بار این اتفاق افتاده اما من صحبت نکردم و گفتم اجازه بدهم تا تیم کارش را انجام بدهد. سعی کردم روی مسائل سرپوش بگذارم اما از این به بعد دنبال شکایت خواهم رفت.

عزیزیان تصریح کرد: به من بی‌احترامی شده آنچه هست را نمی‌توانم در رسانه‌ها بگویم اما مظاهری الفاظ زشتی را درباره من به کار رفت؛ احمد مددی هم از من پرسید آیا وی چنین حرفی را زده که پاسخ دادم این موضوع درست است. مدیرعامل باشگاه استقلال هم گفت ما این موضوع را شنیده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان استقلال در این فصل با کادر فنی مشکل داشتند، عنوان کرد: من با دروازه‌بان‌ها کار می‌کردم و درباره این موضوع اطلاع دقیقی ندارم.

مربی دروازه‌باهای سابق استقلال درباره اینکه دلیل مشکلات بازیکنان کادر فنی گفت: واقعاً نمی‌دانم بازیکن از تیم چه می‌خواهد؟ اگر هم اعتراضی است باید منطقی باشد و بگوید به چه دلیل بازی نمی‌کنم. به هر حال مربی برای هر بازی سیستمی دارد و براساس آن بازیکنانش را انتخاب می‌کند اما نباید بازیکن کاری انجام بدهد. باید به نظر مربی احترام گذاشت تا این اواخر هم محمود فکری عملکرد خوبی داشت اما ناگهان هجمه‌ای به وی وارد کردند. روز قبل از بازی این مشکل به وجود آمد و برای هر کسی ماجرا درگیری با مظاهری توضیح می‌دهیم می‌گوید بهترین کار را انجام دادی.

عزیزیان خاطرنشان کرد: روز قبل از بازی با مس رفسنجان رشید مظاهری از پشت آمد و در حالیکه من کار خود را انجام می دادم الفاظ رکیکی را به کار برد و رفت. به نظر می‌خواست داخل سینه‌اش بروم تا بگویند مربی استقلال به سینه مظاهری زد. متأسفانه در ایران عمل را نمی‌بینند بلکه عکس‌العمل را مشاهده می‌کنند.

وی افزود: اگر من با مظاهری درگیر می‌شدم می‌گفتند فلانی فلان حرف را زده اما مربی استقلال با وی درگیر شده در واقع حرکت من را می‌دیدند. این مسائل را عنوان می‌کنم تا بدانید حق با چه کسی بوده است.

مربی دروازه‌باهای سابق استقلال تصریح کرد: می‌توانید اطلاعات من را از تیم‌های دیگر که در آنها کار کرده‌ام بپرسید. نمی‌دانم مظاهری در تیم‌های قبلی‌اش چنین مشکلاتی داشته یا نداشته است.

عزیزیان درباره اینکه به نظر می‌رسد حواشی مربوط به رشید مظاهری پس از کنار گذاشتن این دروازه‌بان از بازی با نفت مسجدسلیمان رخ داد، گفت: از ابتدای فصل این مسائل وجود داشت اما من در سینه‌ام نگه می‌داشتم و کارم را انجام می‌دادم. نمی‌خواست این مسائل باز شود زیرا اگر آنها را بازگو می‌کردم تیم استقلال از هم می‌پاشید. هواداران بدانند بارها از این مسائل پیش آمده بود اما بازیکن نباید به خود اجازه بدهد درباره مربی یا هرکس دیگری که بالای سرش است بی‌احترامی کند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد حضور دو دروازه‌بان هم سطح سبب بروز چنین مشکلاتی در استقلال شده است، گفت: این حرف را قبول ندارم؛ سال ۸۶ که با افشین قطبی در پرسپولیس قهرمان شدیم چهار دروازه‌بان داشتیم، حسن رودباریان، مهدی واعظی، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی جوان در آن زمان دروازه‌بان پرسپولیس بودند اما مشکلی پیش نیامد درواز‌ه‌بان هیچ سابقه‌ای مبنی بر درگیری نداشتند که بخواهد مشکل‌ساز شود.

مربی دروازه‌باهای سابق استقلال گفت: برخی هستند که دوست ندارند جای خود را از دست بدهند و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد به هم می‌ریزند. درست نیست بخواهند فقط خودشان را ببینند. رشید مظاهری می‌گوید سعید عزیزیان درباره اتفاقات  تمرین توضیح بدهد اما من چه توضیحی می‌توانم بدهم باید بیایم در رسانه‌ها بگویم به من بد و بیراه گفته است. به یک مرکز پزشکی هم رفته و MRI گرفته تا نشان بدهد کمرش درد می‌کند. آدم باید مرد باشد و آنچه اتفاق می‌افتد بگوید نه اینکه ناگهان بگوید کمرم درد می‌کند و با بدوبیراه گفتند محل تمرین را ترک کند.

عزیزیان اضافه کرد: اکنون که با احمد مددی همان صحبت کردم می‌گفت حرف‌های مظاهری را تکرار نکن زیرا از آنها اطلاع کافی دارم. نمی‌خواستم درباره این مسائل حرف بزنم. روز گذشته در بازی با مس رفسنجان کوروش مرادی که سابقه کار با من در تیم پیکان را دارد با دسته گل به سمت من آمد، وی اکنون مربی دروازه‌بان‌های مس رفسنجان شده است. در این مدت به من هجمه و فشار می‌آمد که این کار را کرده‌ای، این صحبت‌ها را کردم تا برخی مسائل مشخص شود زیرا کسی اجازه ندارد به مربی توهین کند.

وی افزود: از طریق کمیته اخلاق اعاده حیثیت خواهم کرد. درباره مسائل مالی با باشگاه استقلال هم مشکلی نیست و به توافق رسیده‌ایم. استقلال تیم بزرگی است و نباید برای این تیم و همچنین پرسپولیس چنین حواشی ایجاد شود. این تیم‌ها طرفداران خوبی دارند و  هواداران به امید سرخابی‌ها زنده هستند. سیدحسین حسینی هم این اواخر خیلی خوب کار می‌کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا