اخبار ورزشیفوتبال جهان

گواردیولا رکورد زد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای اولین مرتبه در دوران مربیگری اش، در یک بازی تعویض نکرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، روز گذشته در مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام، سیتیزن ها ۲ بر صفر برنده شدند. پپ گواردیولا بعد از بازی اظهار داشت که تیمش قادر بوده دراین بازی بیشتر هم گل بزند.

البته در این مصاف که با کسب ۳ امتیاز مهم برای تیم لیگ برتری همراه بود، پپ در زمینه تعویض بازیکن، رکورد زد.

او که مربیگری را از بارسلونا شروع کرد و بعد به کارش در بایرن مونیخ ادامه داد، در تمام مسابقاتی که سرمربی بوده، تعویض بازیکن در مسابقه داشته است اما در بازی روز  گذشته حتی یک بازیکن را هم تعویض نکرد.

گواردیولا که تاکنون ۴۱۶ بازی به عنوان سرمربی در دوران ورزشی خود کارکرده، برای اولین مرتبه در یک مصاف با همان ترکیب اولیه کارش را شروع کرد و با همان ترکیب بازی را به پایان برد.

وی که در فصل جاری از این که تعداد تعویض ها از ۵ به ۳ کاهش یافته، انتقاد می کرد، روز گذشته تعویضی نکرد که باعث تعجب خبرنگاران شد.

در پایان مسابقه در این مورد جواب داد: بله، می خواستم بچه ها در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کنند. زیرا اکثر آنها روز چهارشنبه بازی نمی کنند و کسانی که امروز در زمین حضور نداشتند چهارشنبه به میدان می روند.

منچسترسیتی چهارشنبه در لیگ قهرمانان برابر مارسی به میدان می رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا