اخبار ورزشیفوتبال جهان

بایرن مونیخ ماسک ویژه کرونایی می فروشد + عکس

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان در ایام کرونایی، ماسک های ویژه مقابله با کوید ۱۹ می فروشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مسابقات فوتبال باشگاهی در آلمان هرچند به خاطر ویروس کرونا متوقف هستند، اما تیم های باشگاهی در زمینه های اقتصادی دنبال راهکارهای جدیدی برای تامین نیاز های مالی خود می گردند.

از جمله بایرن مونیخ در این زمینه به راه هایی هم دست یافته است. طبق اعلام همین باشگاه قدیمی، بایرن موفق شده در یک روز گذشته، حدود ۱۰۰ هزار محافظ کرونا که لوگوی باشگاه برروی آن حک شده، را به علاقمندان بفروشد. مونیخی ها از خیل عظیم علاقمندان خود خواسته اند با ثبت سفارش، در انتظار دریافت کالای مورد نظردر آینده ای نزدیک باشند.

البته باشگاه باواریایی، سود حاصل از این ماسک ها را برای خود در نظر نمی گیرد. بلکه ارقام دریافتی را به حساب بانکی واریز می کند که لئون گورتسکا و یوشوا کیمیش، ۲ عضو ملی پوش آلمانی تیم برای کمک به بیماران کرونایی باز کرده اند.

براساس قانونی که ایالت بایرن تصویب کرده، کلیه شهروندان ملزم به استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و حضور در فروشگاه ها از امروز شده اند.

در این ارتباط کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن اظهار داشت: هدف ما از این اقدام، نشان دادن الگوهاست. می خواهیم بگوییم که بایرن مونیخ الگوی خوب در بحران کروناست. هدف ما این است نقشی در راه مقابله با این بیماری ایفا کنیم.

این مقام افزود: همچنین خوشحالیم در این راه، کیمیش و گورتسکا، ابتکار عمل را در دست گرفتند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =

دکمه بازگشت به بالا