اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل‌محمدی: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با مشکلات زیادی که دارند برای برد راهی زمین شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس مشکلات زیادی دارند، با این حال امروز برای برد به زمین رفتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان درباره این بازی و نتیجه به دست آمده اظهار داشت: با انرژی بالا بازی را بردیم. برای ما بازی امروز راحت نبود. فولاد مهره‌های خوبی دارد. نتایج خوبی در قبل نگرفته بودند و انگیزهؤهای خوبی داشتند تا امروز امتیاز بگیرند. خیلی امروز دویدند تا فضاها را پر کنیم. پر کردن این فضا سخت بود. موقعیت‌هایی هم در جریان بازی داشتیم و از فضای پشت آنها توانستیم استفاده کنیم.

* آماده حضور در آسیا می‌شویم 

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با مشکلات زیادی که دارند برای برد راهی زمین شدند. در زمین حریف کار سخت بود، اما توانستیم ۲ گل بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشیدند. برد سختی بود اما این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. آماده حضور در آسیا می‌شویم چون آوردگاه سختی است. شاید در فیفا دی برخی از بازیکنان در تمرینات نباشند و این کار را سخت می کند اما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

* بدون کفش روی آسفالت داغ بزرگ شدیم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در هر صورت شاید به خاطر این بود که از حق فوتبالیست‌ها دفاع کردم. توهینی نکردم که به کسی بر بخورد. گفتم که ما با سختی به اینجا رسیدیم. از بچگی در آسایش نبودیم. بدون کفش روی آسفالت داغ بزرگ شدیم. هم کار می‌کردیم، هم درس می‌خواندیم و فوتبال بازی می‌کردیم. همه کسانی که به جایی رسیدند از زحمات خودشان بود. آویزان کسی نبودیم و نان بازوی خودمان را خوردیم. درباره این چیزها حرف زدم، اما دوستان به خاطر حمایت از همدیگر صحبت‌های غیر واقع کردند. راجع به مسائل فنی کسی حرفی نمی‌زد، اما روی حواشی خودشان دامن می‌زنند. به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

* نباید داستان فیل و فنجان شویم!

گل‌محمدی درباره شرایط تیم النصر عربستان حریف پرسپولیس در آسیا و هزینه‌هایی که انجام شده، افزود: ما برای بردن و پیروزی می‌جنگیم. یکی از قدرت‌های آسیا ما هستیم و این موضوع را نشان دادیم، اما بحث امکانات و شرایط نابرابری است که از این طرف بوم افتادیم. به سمتی می‌رویم که سال به سال امکانات ما کمتر می‌شود. وضعیت ورزشگاه‌ها عجیب شده است. بلیت فروشی نداریم، تماشاگران نمی آید و … این اتفاقات و چیزهایی که گفتم در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود. انتظار نداریم شرایط ما با رقبا یکی باشد. خود من مخالف این هزینه‌ها هستم اما طوری نشود این طرف را از دست بدهیم تا شرایط نابرابر شود. داستان فیل و فنجان نشویم. آنها امکانات زیاد دارند اما ما محدودیت های بیشتری داریم.

* از مسؤولان فولاد تشکر می‌کنم

سرمربی پرسپولیس درباره تجلیل از او قبل از بازی ادامه داد: از مسؤولان خوب و حرفه‌ای فولاد تشکر می‌کنم که مسیر درستی را انتخاب کردند. ۲ باشگاه اگر حرفه‌ای باشند یکی از آنها فولاد خوزستان است. افتخار داشتم چند سال در این باشگاه کنار مردم خوب اهواز باشم. این خاطرات را فراموش نمی‌کنم و از آنها قدردانی می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا