اخبار ورزشیفوتبال ایران

گفتگوی پیشرو ورزش با سیدمجید میرهاشمی به بهانه قهرمانی های کسب شده وفینالیست شدن تیم شهدای منطقه ۱۴ در تورنمنت های ۱۴۰۰

با عنایت به گفتگوهای ورزشی پیشرو ورزش با جامعه ورزش کشور به سراغ یکی از مدیران موفق فوتبال پیشکسوتان رفتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، گفتگوی پیشرو ورزش به بهانه ی افتخارات مختلف فوتبال پیشکسوتان که با مدیریت سید مجید میرهاشمی مدیرعامل شرکت ایرانیان اندیشان و مدیر تیم فوتبال شهدای منطقه ۱۴ تهران تقدیم شما مخاطبین عزیز می گردد.

با عرض سلام خدمت همه عزیزان و فوتبال دوستان ، علی الخصوص مردم شریف و شهیدپرور دارالمومنین تهران منطقه ۱۴ .

الحمدالله که با دعای خیر شما تیم فوتبال شهدای منطقه ۱۴ تهران با حضور اساتید و مدیران لایق ورزشی ، پیشکسوتان و اهالی محترم رسانه در مدت فعالیت های خود توانست افتخار آفرین و دست نیافتنی گردد. امروز نه تنها در استان تهران که بلکه در تمامی استانها و شهرهای کشور نام تیم شهدای منطقه ۱۴ میدرخشد تیمی که با یاد و خاطره شهدا و اذن از خانواده شهیدان احمد و مهدی هدایتی دولابی تشکیل و در مجموعه ای همدل و یکصدا در تمامی میادین فوتبالی زیبا و اخلاقی زیباتر ارائه میدهد. سال ۱۴۰۰ هم با تمام فراز و نشیب های خود در اوج بیماری منحوس کرونا رو‌به پایان است و انشالله به دعای خیر ولی عصر (عج) این بیماری ریشه کن و نابود خواهد شد.
امسال تیم شهدای منطقه ۱۴ در چند تورنمنت حاضر بود که خدا رو شاکریم که با زحمت همه مجموعه در آنها موفق و سربلند بیرون آمد.
قهرمانی های پی در پی که حاصل زحمات بدون وقفه و از روی همدلی همه اعضای مجموعه شکل گرفت و این تیم با شخصیت ، به این جایگاه رسیده است و ان شاالله در روز مبعث پیامبربزرگ اسلام فینال مسابقات فجر ( برگزار کننده سپاه تهران) و در روزهای آتی فینال مسابقات حذفی استان تهران ( برگزار کننده هیئت فوتبال استان تهران)با درخشش تیم همراه خواهد بود.
در پایان از تمامی مجموعه تیم شهدای منطقه ۱۴ که حدودا جمعی ۵۰ نفره و گنجینه ای ارزشمند است کمال تشکر را دارم.
خادم تیم سیدمجید میرهاشمی

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا