اخبار ورزشیفوتبال جهان

بارسا چقدر باید برای ماندن مسی تلاش کند؟ پاسخ جالب بارسایی‌ها به موندو

موندو طی یک نظرسنجی از بارسایی‌ها پرسید که مدیریت جدید باشگاه، چقدر برای ماندن مسی باید تلاش کند و طرفداران پاسخ جالبی را به ثبت رساندند.

به گزارش پیشرو اسپرت، موضوع آینده مسی هنوز مشخص نیست. او در برنامه «لاسکتا» صراحتاً اعلام کرد که تا پایان فصل تصمیمش را علنی نخواهد کرد اما از تاثیر مدیریت جدید صحبت کرد.

انتخابات بارسلونا ۵ بهمن برگزار می‌شود و مشخص نیست از بین لاپورتا، فونت یا دیگر نامزدها چه شخصی ریاست باشگاه را برعهده می‌گیرد.

به همین بهانه، موندو دیپورتیوو طی یک نظرسنجی از هواداران بارسلونا پرسید که مدیریت جدید تا چه اندازه باید برای ماندن مسی تلاش کند؟

طرفداران بارسلونا نیز پاسخ‌های جالبی را به ثبت رساندند. ۵۲٫۲ درصد هواداران رای دادند که مسی باید بماند اما تفاوت بین آنها وجود دارد که جالب توجه است. از بین طرفداران موافق، ۱۴٫۵ درصد گفته‌اند که هر طور شده و با هر رقمی، باشگاه باید کاری کند که مسی بماند، اما ۳۷٫۷ درصد اظهار داشته مسی تا زمانی که قبول کرده که حقوقش کاهش یابد، در بارسلونا بماند.

مشکل مالی بارسلونا به شدت وخیم گزارش شده و کارلوس تاسکتس در آخرین مصاحبه خود صحبت‌های جنجالی و عجیبی را به ثبت رسانید. او گفت: فروش مسی می‌توانست در تابستان قبل کمک زیادی به بودجه باشگاه کند و مشکلات مالی را حل کند.

اما ۴۶٫۸ درصد هواداران پاسخ خیر به تلاش بارسلونا برای ماندن مسی دادند. از این بین، ۳۳٫۶ درصد هواداران رای داده‌اند که اگر مسی می‌خواهد برود، برود و ماندنش لزومی ندارد. دیگر هواداران بارسلونا که تعدادشان به ۱۳٫۲ درصد می‌رسد اظهار داشتند که مسی باید برود و باید تیم از نو دوباره احیا شود.

تمام کاندیداها از ماندن مسی و تلاش برای نگه داشتن او سخن می‌گویند اما به نظر می‌رسد چنددستگی در بین مدیران نیز وجود دارد و آنها نیز مطمئن نیستند که چه تصمیمی می‌خواهند در قبال لئو بگیرند.

سرتکان دادن‌های مسی پس از بازی بارسلونا مقابل ایبار، وقتی روی سکو نشسته بود و نمایش ضعیف تیمش را می‌دید این سوال را برمی‌انگیخت که آیا او می‌ماند یا می‌رود و سوال بزرگتر اینکه بارسای بدون مسی چه آینده‌ای در انتظارش خواهد بود؟

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا