اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

گفتگوی دبیر با ملی پوشان نونهال: کسب مدال طلا در المپیک هدفتان باشد تا در جهان ماندگار شوید

علیرضا دبیر صبح امروز به تمرین تیم ملی کشتی آزاد نونهالان رفت و با آنها صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور اردن، در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با حضور در تمرین آزادکاران نونهالان، پس از نظاره تمرینات آن ها، دقایقی را نیز به صحبت پرداخت.
دبیر خطاب به نونهالان آزادکار گفت: اولویت اصلی شما در رده ی نونهالان و نوجوانان یادگیری درست و اصولی فنون است و وزن کم کردن و بدنسازی سنگین برای شما بسیار مضر است.

وی تصریح کرد: هدفگذاریتان کسب مدال طلا در المپیک باشد، چراکه که کسانی توانسته اند در کشتی ایران و جهان خود را مطرح و ماندگار کنند که در رده ی بزرگسالان به مدال طلای المپیک و جهان دست یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: احترام به مربیان و نظم و انضباط اردویی در کنار احترام به پدر و مادر و اخلاق مداری یکی از صفات برجسته و خوب کشتی گیران است که شما باید از همین الان در این راه قدم بردارید.

رئیس فدارسیون در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات شما به خوبی و با حضور کادر فنی قوی برگزار شده،‌ به عملکرد خود ایمان داشته باشید و با توکل به خدا به مصاف حریفان بروید و اگر کشتی خودتان را بگیرید حتما در رقابت های پیش رو موفق خواهید بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا