اخبار ورزشیفوتبال ایران

کوچک‌زاده: اختیار مطهری دست جلالی است

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اختیار مطهری دست جلالی است و باشگاه باید به آنها ابلاغ کتبی بدهد و به دلیل اینکه به آنها کتبا اعلام نشده مطهری در تمرین حضور پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور حمید مطهری در تمرین امروز تیم فوتبال نساجی با وجود اینکه مدیران این باشگاه خواستار عدم حضور وی در تمرینات شده‌اند گفت: اختیار مطهری دست جلالی است و باشگاه باید به آنها ابلاغ کتبی بدهد. از آنجا که تنها به صورت شفاهی به من ابلاغ شده و من هم این موضوع را شفاها اعلام کردم مطهری خواستار ابلاغ کتبی از طرف باشگاه است چون نساجی تیم محلی نیست و باید همه چیز قانونی پیش برود.

وی با تاکید بر اینکه قرار است جلسه‌ای برگزار شود گفت: باید ببینیم چه اتفاقی رخ داده که فرهاد صنیعی‌فر مصاحبه کرده و چرا حمید مطهری پاسخ داده است. یک چیزهایی مربوط به شهر من است و من هم نسبت به آن احساس مسئولیت دارم. نساجی تیم لیگ برتری است و تیم محلی محسوب نمی‌شود.

سرپرست نساجی تاکید کرد: چیزی که می‌دانم این است که ما داخل تیم هیچ حاشیه‌ای نداریم و هرچه هست از بیرون است همه تیم‌ها مشکل دارند و درون خانواده مشکلات را حل می‌کنند و ما هم باید این کار را انجام دهیم. باید دید چرا آقای صنیعی‌فر دستور داده مطهری در تمرینات شرکت نکند و در این بین هم از روز گذشته هواداران نگران هستند و دوست دارند تکلیف تیم‌شان روشن شود.

وی در پایان گفت: تاکید می‌کنم همه چیز باید قانونی جلو برود و اگر بخواهیم به صورت حذفی عمل کنیم شاید کار درستی نباشد اول باید منافع باشگاه نساجی و سپس مردم مازندران در تصمیمات ما لحاظ شوند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا