اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

بهترین های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

ارلینگ هالند بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ فوتبال اروپا شد.

به گزارش پیشرو ورزش، با اتمام سال ۲۰۲۳، سایت ترانسفرمارکت از بهترین گلزن، بهترین پاسور و بهترین دروازه‌بان سال پرده برداشت که ارلینگ هالند توانست با ۴۴ گل زده بهترین گلزن سال نام گیرد.

هالند در ۵۴ بازی به ۴۴ گل رسید در حالی که هری کین با پیراهن تیم‌های تاتنهام و بایرن مونیخ در ۴۸ بازی، ۴۳ گل زد و در جایگاه دوم ایستاد. امباپه با ۴۲ گل سوم شد و هم‌تیمی جهانبخش، خیمنز از باشگاه فاینورد با ۳۷ گل در رده چهارم قرار گرفت.

جوئی فیرمن، ستاره ۲۵ ساله هلندی باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون با ۲۱ پاس گل، بهترین عملکرد را به ثبت رساند و فلوران فیرتس از باشگاه لورکوزن با ۲۰ پاس گل در رده دوم قرار گرفت.

وینیسیوس با ۱۹ پاس گل در رده پنجم ایستاد و محمد صلاح در رده هشتم جای گرفت.

در بخش دروازه‌بانی نیز، مارک آندره تراشتگن با ۲۵ کلین‌شیت در صدر بهترین دروازه‌بان ۱۵ لیگ اروپا قرار گرفت. نکته جالب حضور اونانا در رده ششم است. دروازه‌بان کنونی منچستر یونایتد که نمایشی ضعیف با این تیم داشته با درخشش در اینتر میلان توانسته در جمع ۱۰ گلر برتر سال قرار گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا