اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کنایه محمدی به مدیرعامل پرسپولیس

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های رضا درویش واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد محمدی در خصوص سرپرستی ورزشگاه انقلاب، اظهار داشت: خداراشاکرم. خوشحالم در پست جدید مشغول فعالیت شدم. از شرکت توسعه تشکر می‌کنم که این مسئولیت خطیر را بر عهده من گذاشت. ان‌شالله بتوانم مثمر ثمر باشم و شرمنده دوستان نشوم.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: مدتی در پرسپولیس افتخار فعالیت داشتم. به خاطر دلایلی که الان شرایط بازگو کردنش نیست، جدا شدم. برای این باشگاه آروزی موفقیت دارم. سر فرصت یک سری موارد را می‌گویم. قطعا ادامه همکاری برای‌مان مهیا نبود. الان هم مسئولیت جدید دارم. در ورزش فرقی نمی‌کند، هر حوزه‌ای خدمت کنیم خوب است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف‌تر شده، گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم تمام تلاشم را کردم بر اساس نیاز کادرفنی بتوانم کارم را به نحو احسن انجام بدهم. بقیه دوستان هم در باشگاه زحمت می‌کشند. ان‌شاالله سرفرصت در مورد یک سری مسائل صحبت می‌کنم. قطعا یک سری مشکلات بوده که ادامه همکاری مهیا نبود.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: الان عضو کوچکی از خانواده شرکت توسعه هستم. از بچه‌هایی که در ورزشگاه آزادی تلاش می‌کنند باید تشکر ویژه داشته باشم. قبل از اینکه این پست را بگیرم بازدیدی از مجموعه ورزشی آزادی داشتم. امروز هم بازدید داشتیم. اتفاقات خوبی افتاده است. دوستان بیرون از گود نشسته‌اند فکر می‌کنند هیچ اتفاقی نیفتاده است. من از نزدیک دیده‌ام. من را می‌شناسید. بیهوده حرف نمی زنم. استادیوم آزادیِ ۲ ماه پیش با امروز، زمین تا آسمان از شرایط نیمکت تا وضعیت سکوها فرق کرده است. همین کَندن و دوباره درست کردن زمان زیادی برده است.

وی در خصوص اینکه رضا درویش اعلام کرده محمدی به خاطر مشغله شخصی خودش جدا شده، گفت: شخصی را درست گفته اما چه شخصی را درست نگفته است!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفده =

دکمه بازگشت به بالا