اخبار ورزشیورزش تهران

کمک های جامعه ورزش استان تهران، امروز به لرستان ارسال شد

ده تن محموله کمک های جامعه ورزش و جوانان استان تهران، به دستور وزیر ورزش و جوانان و همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امروز(۱۴ فروردین) به استان لرستان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با حضور گل محمدی مدیر کل، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ۱۰ تن محموله کمک های مردمی شامل آب، کنسرو، پتو، زیرانداز، چادر، لوازم بهداشتی، قند و شکر با همراهی تیم آفرود، امروز ببرای هموطنان سیلزده لرستانی ارسال گردید.
حسب دستور دکتر سلطانی فر مبنی بر کمک به سیل زدگان کشور، جمع آوری دومین محموله کمک های جامعه ورزش و جوانان استان تهران انجام شد و این مهم با استقبال خوبی در ستاد کمک های مردمی استان تهران در حمایت از هموطنان سیل زده جنوب کشور همراه بود و بار دیگر ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی و سمن های استان تهران با قدرت و همت بیشتری به سیل زدگان لرستان کمک و یاری رساندند.
در همین راستا و با تشکیل ستاد جمع آوری و ارسال کمک ها به دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، کمک های ذکر شده در اسرع وقت با همراهی مجمع جوانان استان تهران و دبیران سمن های ادارات توابع به ستاد جمع آوری کمک ها واقع در اداره کل و اداره ورزش و جوانان شمال شرق ارسال گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا