اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: برد مقابل فجرسپاسی سرآغازی برای ما خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برد امروز مقابل فجرسپاسی می‌تواند سرآغازی برای ما باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، فراز کمالوند پس از پیروزی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مقابل فجرسپاسی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم ۳ امتیاز بازی امروز را کسب کنیم. در ۵ روز اخیر دو برد خوب کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه همه با مشکلات تیم ما آگاه هستند، ادامه داد: ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم. فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم ودر بازی‌های فشرده هم کم کم بازیکنان خود را از دست دادیم. این برد سرآغازی برای ما است که تا نیم فصل نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم جایگاه خود را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از خدا تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت به پیروزی رسیدیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که خیلی مصمم و جدی از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرد. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم توانسته باشیم آنها را شاد کنیم. ضمن اینکه باید از تیم داوری هم تشکر کنم که امروز خیلی خوب قضاوت کرد و تیم برنده و بازنده اعتراضی به تصمیم آنها نداشت.

کمالوند ادامه داد: امیدوارم این مدل داوری‌ها ادامه داشته باشد. مسئولان از داورانی استفاده کنند که مثل امروز به صحنه‌ها نزدیک باشند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا