اخبار ورزشیفوتبال ایران

کلانتری: در یک قدمی کسب ۳ امتیاز بودیم که از دستمان رفت

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بارندگی بازی را برای هر دو تیم سخت کرد، در یک قدمی کسب ۳ امتیاز بودیم که از دستمان رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، علی‌اصغر کلانتری بعد از تساوی مقابل هوادار در نشست خبری، اظهارداشت: همه شرایط بازی را می‌دانند، بارندگی مزیت بر علت شد تا هر دو تیم بازی سختی داشته باشند. بازی جنگنده بود و شاید ۶۰-۷۰ درصد بازی در هوا بود که دردسر زیادی دارد و برای هر ۲ تیم سخت است. بازی هوادار را دیده بودیم، بچه‌های ما نیمه اول زیر فشار شدیدی که حریف داشت درآمدند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی افزود: نیمه اول به شکلی که می‌خواستیم فشار تیم حریف را بگیریم، بازی را کنترل کردیم. بچه‌ها ما حریف‌گیری خوبی نسبت به بازی‌های قبلی داشتند. نیمه دوم سیستم را تغییر ندادیم اما شرح وظایف یکی دو تا بچه‌ها را عوض کردیم چون دیدیم خلاء‌هایی هست که می‌توان در خط دفاع هوادار استفاده کرد. موقعیت هم داشتیم، مهربان ضربه خوبی زد اما رشادت تیم حریف توپ را از درون دروازه درآورد.

وی افزود: باز هم بچه‌های ما دست بردار نبودند، موقعیت خوبی داشتیم که باز هم از آن استفاده نکردیم. نیمه اول تحت فشار و استرس بودیم اما نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و می‌شد شرایط به نفع ما باشد اما اواخر بازی روی ضربه کرنر و ایستگاهی حریف بازی خطرناک شد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در شرایط بارندگی و زمین (اگر کسی ناراحت نمی‌شود اسم زمین را می‌آورم) جنگ کلادیاتورها بود. خودم دلم برای بازیکنان می‌تپید که اتفاقی برای بازیکنان دو تیم پیش نیاید. بازیکنان من جنگدیدند، موقعیت ساختند چون ساختن موقعیت سخت است. ما جلوی سپاهان، فولاد موقعیت ساختیم، گل زدیم، موقعیت پنالتی هم داشتیم که نگرفتند. دنبال مساوی نبودیم، شاید مساوی برای حریف خوب بود اما با همین بارندگی و شرایط زمین دنبال گل بودیم، در یک قدمی ۳ امتیاز بودیم که نگرفتیم اما از تلاشی که بچه‌ها کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی فجر در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه مهاجمان شما تنها بودند و چه فکری برای این موضوع دارید، خاطرنشان کرد: روز به روز در حال پیشرفت هستیم، در این زمین که به خاطر آب اذیت شدیم، تیم ما از ارسال، بازی بلند حریف صدمه ندید. روی این موضوع کار می‌کنیم. ضربات ایستگاهی هم ضرباتی است که روی آن کار می‌کنیم. ضعف هست که در حال برطرف کردن آن هستیم. کارشناسان محترم گفتند ۲ پنالتی ما با فولاد و یک پنالتی با استقلال که ۷۰ درصد گفتند درست است، گرفته نشد همین طور گل آفساید نساجی و … عدالت رعایت شده بود همین الان ۱۶-۱۷ امتیاز داشتیم، سرخورده نشدیم، صحبت کردیم، اعتراض به حق را هم انجام می‌دهیم و وقتی اعتراض می‌کنیم آن را به خاطر شهرمان و استان پیگیر هستیم.

وی افزود: برخی می‌گویند زمین را رها کن، پنالتی را رها کن؛ چرا ایراد می‌گیری؟ اما اینها واقعیت است یک پنالتی برای یکی از تیم‌ها کم و زیاد گرفته‌اند همه دنیا را به آتش کشیدند اما تیم مظلوم فجرسپاسی را حساب کنید. اگر گل آفساید نساجی را گرفته بودند یک امتیاز، استقلال را گرفته بودند باز هم امتیاز بود. نه ناله کردیم نه چیزی و کار می‌کنیم. شاید میانگین سنی ما ۲۳ سال باشد، نوع بازی را ببینید؛ تیم ما شکل گرفته، بالا آمده است.

کلانتری تصریح کرد: کارشناسان عزیز که دلسوز هستند، فوتبال را دوست دارند، دوست داریم کارشناسی به شکل درست باشد. اینها را ببینند و کنار هم بگذارند. تیم ما رشد می‌کرد اما ۳-۴ مصدوم داریم. آقابابایی را در پیستون و شهرام را در خط حمله استفاده می‌کنیم. بچه‌های ما کار بزرگی می‌کنند، عقب نمانیدم بلکه ما را عقب انداختند اما باز هم تلاش می‌کنیم و هنوز روی حرفم هستم که این تیم راهش را می‌رود و جایگاه خودش را پیدا می‌کند. همه به این تیم احترام می‌گذارند، اول ثبات داریم و جایگاه خوبی هم به دست می‌آوریم. مصدمان هم برگردند دستمان پر می‌شود و بهتر کار می‌کنیم.

سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: ۲ بازیکن اصلی را از دست بدهی مثل این است که در خیابان کارت بانک را از دست بدهی. من در پست‌های غیرتخصصی از بازیکنان استفاده می‌کنم. به خاطر سلامتی جرات نکردم فرزان را بازی بدهم. اگر مربی بی انصاف بودم او را دقیقه ۷۰ وارد زمین می‌کردم اما ترسیدم. محمدکاظم ممکن است هفته بعد در قالب تیم ما باشد، نمی‌گویم فیکس بازی کند. ما ۴ ماه است اینها را نداریم. وقتی حرف می‌زنم به گونه‌ای دیگر برداشت می‌کنند اما ما همه باهم هستیم و من از خارج نیامدم. الان اینجا لیگ برتر برگزار می‌شود. درباره زمین حرف زدم خیلی‌ها ناراحت شدند دیگر صحبت نمی‌کنم و کار خودم را می‌کنم اما اگر این تیم نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ کنار هم کمک کنیم، باشگاه، پیشکسوتان، ما و … همه کار کنیم شرایط تیم بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنانی جوان استفاده می‌کند، یادآور شد: اگر به فولاد برگردیم؛ بچه‌ها به ۱۸ قدم رفتند، موقعیت ساختیم اما ۲ پنالتی نگرفتند. الان بازیکنان جوان هستند، بازی گذشته یک بازیکن ۲۱ ساله را گذاشتم، نمی‌توانم سر او را ببرم که حتما برای ما گل بزند. چند بازی برای ما وارد زمین شد، پاس گل دادهف موقعیت داشته به خاطر همین او را بازی دادیم. باید ببینیم چه داریم و چه نداریم؟

وی خاطرنشان کرد: می‌گویند شیمبا را بگیر، آنها ۴۰۰ – ۵۰۰ هزار دلار پول قراردادشان است یعنی ۱۲ میلیارد، اما تیم ما با چقدر بسته شده است؟ با همین جوانان پله پله جلو می‌رویم. من نیم فصل با چند مهاجم صحبت کردم، بازیکن آوردم گفته سرباز است و یک میلیارد می‌خواهد. تا نیم فصل می‌رویم و هر کاری لازم باشد تیم را قوی‌تر کنیم، انجام می‌دهیم.

کلانتری افزود: انتقاد کنند چشم روی سرمان، دنبال آن می‌روم و درست می‌کنم اما ۴۰۰ هزار دلار از کجا بیاورم؟ یک سالی از امیدهای تیم خودمان قهرمان شدند که در لیگ برتر بودند، قبل از قهرمانی به رختکن آنها رفتم و گفتم اگر قهرمان شوید تعدادی از شما را لیگ برتر بزرگسالان می‌آورم که باورتان نمی‌شود. این تیم قهرمان شد و ما ۱۴ بازیکن تیم امید را آوردیم که حدودا همه بازی کردند. تیم امید به دل ما چسبیده است. الان هم در تیم ما از بازیکنان امید هست و فجر همیشه این شکل بوده، هر مربی و مدیری آمده و رفته همین روال بوده است. باید صبر کنیم تا همه چیز ردیف شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا