اخبار ورزشیسایر اخبار

رضوانی: استخرها برای شناگران بازگشایی می‌شود/ پیگیر مسابقات واترپلو انتخابی المپیک هستیم

رئیس فدارسیون شنا گفت: ما ۵ شناگر داریم که شانس کسب سهمیه را دارند و می‌شود هرکدام در یک سانس تمرین کند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن رضوانی در خصوص بازگشایی استخرها اظهار داشت: شنا در دنیا اهمیت ویژه‌ای دارد. می‌شود محیط استخرها را ضدعفونی کرد. می‌شود تمرینات را از سر گرفت و آزمایشاتی را برای آب انجام داد. بخاطر برخورد در واترپلو باید ببنیم می‌شود این رشته را برگزار کرد. با صحبت های آقای حریچی می‌توانیم هرچه زودتر استخرها برگزار کنیم. شیرجه می‌تواند تمرینات را شروع کند چون برخورد و تماسشان کمتر است.

وی افزود: مدال المپیک اگر ۳ میلیون دلار است ورزش پایه ۹ میلیون دلار ارزش دارد.همه ورزشکاران  شنا با فدارسیون جهانی در تماس هستند که چه زمانی مسابقات شروع می‌شود و تمرینات را برای مسابقات از سر بگیرند.

وی در خصوص بازگشایی مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد: صحبت‌هایی مطرح شده و قرار است نامه‌ای تنظیم شود و به فدارسیون پزشکی ارسال کنیم تا در مورد شنا تصمیم گیری شود. ما ۵ شناگر داریم شانس کسب سهمیه دارند. می‌شود برنامه‌ای داشت که هر شناگر در یک سانس با مربی اختصاصی بر تمرین بپردازد.

رضوانی در رابطه با پیگیری تمرینات شناگران در خانه خاطرنشان کرد: تمرینات همگانی توسط وزارت ورزش ابلاغ شده است. تیم واترپلو هم زمان با هم تمریناتشان را کش انجام می‌دهند ولی هیچ کدام از این تمرینات جای تمرین در آب را نمی‌گیرد.

وی در خصوص برگزاری رقابتهای واترپلو انتخابی آسیا گفت: ما پیگیر موضوع هستیم، تیم ملی چین مدعی است. مسابقات قرار بود در قزاقستان برگزار شود بعد از کنسل شدن مسابقات، بازی‌های آسیایی در فلیپین قرار است انتخابی نیز باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا