اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی آزاد قهرمانی جهان: حسن یزدانی با قبول شکست مقابل تیلور به نقره بسنده کرد

در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی برگزار شد که به جرات می توان گفت دنیای کشتی منتظر این مبارزه بود . قبل از آغاز رقابت ها هم همه در مورد آن صحبت می کردند.

حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در حالی که با نتیجه ۹ بر ۳ شکست خورده بود در ثانیه های آخر ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

مبارزه پایانی حسن یزدانی را در اینجا مشاهده کنید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با ضربه فنی مغلوب دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

یزدانی سال گذشته در مسابقات جهانی تیلور را شکست داده بود. این ششمین نبرد ۲ کشتی‌گیر مطرح جهان بود که با برتری کشتی‌گیر آمریکایی به پایان رسید. در ۵ مبارزه گذشته، ۴ برد سهم تیلور و یک برد سهم حسن یزدانی بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا