اخبار ورزشیفوتبال ایران

کریمی: امیدوارم برگزاری مسابقات فوتبال در استان تهران فقط جهت دریافت ورودی های میلیونی نباشد

کمک داور اسبق فوتبال ایران گفت: چطور می خواهیم در سطح شهر تهران مسابقات را در ورزشگاه هایی با کمترین استاندارد و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم؟!

به گزارش پیشرو اسپرت ، مرتضی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری مسابقات فوتبال در استان تهران اظهار داشت: انتشار ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان باعث مشکلات فراوانی شده و بسیاری از مسابقات باشگاهی و حتی ملی و بین المللی تعطیل شده است. حتی رقابت های المپیک به تعویق افتاد و بسیاری از مراکز آموزشی، فرهنگی و … تعطیل شدند با این حال هیات فوتبال استان تهران قصد دارد بدون هیچ گونه پروتکل بهداشتی و استانداردی مسابقات فوتبال پایتخت را از اواخر مهرماه آغاز کند. حتی مسابقه تیم ملی فوتبال مقابل مالی به خاطر کرونا در ترکیه لغو شد.

وی افزود:این در حالی است که مقامات بهداشتی و پزشکی برای سراسر کشور وضعیت قرمز اعلام کرده اند و از مردم می خواهند حتی المقدور رفت و آمد و تجمعی در سطح شهر نداشته باشند چطور می خواهیم در سطح شهر تهران روزانه حدود هزار نفر شامل بازیکنان، مربیان، داوران و کادر اجرایی مسابقات در ورزشگاه هایی با کمترین استاندارد و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حضور پیدا کنند؟!
کمک داور اسبق فوتبال ایران گفت: امیدوارم مسئولان ارشد ورزش و فدراسیون فوتبال نسبت به این مساله واکنش مناسب داشته باشند و دبیر کل محترم فدراسیون با بررسی کارشناسی موضوع اجازه برگزاری مسابقات فوتبال در تهران را بدون اجرای پروتکل های بهداشتی ندهد و خانواده های داوران و بازیکنان را از نگرانی خارج کند. امیدوارم برگزاری مسابقات در استان تهران فقط جهت دریافت ورودی های میلیونی نباشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا