اخبار ورزشیفوتبال جهان

کرگر:رفتارشان شرم آور است؛ منچسترباید از دست پوگبا و رایولا خلاص شود

مدافع اسبق انگلیس و لیورپول و کارشناس کنونی فوتبال از پل پوگبا و مدیر برنامه اش بسیار انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، اظهارات روز گذشته «مینو رایولا» مدیر برنامه صاحب نفوذ پل پوگبا انعکاس منفی در فوتبال انگلیس داشت.

اکثر کارشناسان با آنچه رایولا گفت، مخالفت کردند. این «ایجنت»در صحبت هایش از این که پوگبا در تیم منچستر دیگر بازیکن با نشاط سابق نیست حرف زد. حتی موکلش را ملزم به تغییر تیم باشگاهی کرد.

در این مورد «جیمی کرگر» یکی از کارشناسانی بود که موضع گیری تندی کرد.بازیکن پیشین عنوان کرد پوگبا و مدیر برنامه اش با این کارها هیاهوی بسیار راه می اندازند که با اصول حرفه ای گری در فوتبال منافات دارد.

او گفت:با این صحبت ها دیگر مشخص شد که منچستریونایتد باید از شر پوگبا و رایولا خلاص شود.

وی افزود:مدت یک سال است که این حرف را می زنم. وای خدای من، این مغرورترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام. این رفتارها از پوگبا و رایولا شرم آور هستند.

کرگر افزود:فقط دو باشگاه وجوددارند که بهتر از منچستریونایتد هستند. این ها بارسلونا و رئال هستند. همه هم همین را می گویند. همین رونالدو از منچستریونایتد به رئال مادرید رفت. هر بازیکنی نقطه اوج  فوتبالش را در بارسلونا و رئال مادرید می بیند. اما اکنون هیچ شانسی نیست که رئال و بارسا بیایند و پوگبا را جذب کنند. واقعا از هوش خواهم رفت اگر منچستری ها بخواهند قرارداد جدیدی را با پوگبا امضا کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا