اخبار ورزشیفوتبال جهان

طلسم ۱۶ ساله ایبراهموویچ شکسته نشد

ستاره سوئدی نتوانست به حسرت ۱۶ ساله اش برای حضور مجدد در جام جهانی پایان دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی سوئد به همراه زلاتان ایبراهموویچ ستاره میلان و پا به سن گذاشته نتوانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند.

نشریه «استاد الدوحه» با انتشار آمار ناکامی های سوئد به همراه زلاتان ایبراهیموویچ به ۱۶ سال ناکامی این ستاره بزرگ فوتبال جهان برای حضور در جام جهانی پرداخت.

ایبرا آخرین بار در سال ۲۰۰۶ با پیراهن تیم ملی سوئد در جام جهانی بازی کرد. طلسم ستاره سوئدی برای حضور مجدد در جام جهانی بعد از گذشت ۱۶ سال همچنان باقی ماند و شکسته نشد.

در جام جهانی ۲۰۱۰ سوئد با زلاتان به جام جهانی نرسید. تلاش ایبرا در سال ۲۰۱۴ برای بازی در جام جهانی نیز بی نتیجه ماند.

اما تیم ملی سوئد در سال ۲۰۱۸ موفق شد جواز حضور در جام جهانی روسیه را کسب کند ولی این بار زلاتان از بازی های ملی خداحافظی کرده بود و ستاره سابق اینتر شانس بازی مجدد در جام جهانی را از دست داد.

در جام جهانی ۲۰۲۲ زلاتان از تصمیم خود برگشت و دوباره پیراهن تیم ملی سوئد را برتن کرد ولی این بار نیز موفق نشد با تیم ملی کشورش راهی جام جهانی شود و ۱۶ سال حسرت در دلش ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا