اخبار ورزشیفوتبال جهان

چراغ سبز هاورتس به شرط رئال مادرید

هافبک آلمانی لورکوزن با شرط رئال برای انتقال به برنابئو موافقت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد کای هاورتس، هافبک آلمانی لورکوزن به مسئولان باشگاه رئال مادرید چراغ سبز نشان داد. این پدیده تیم ملی آلمان مشکلی با شرط انتقال به برنابئو را ندارد.

رئال مادرید در اولین پیشنهاد مبلغ ۸۰ میلیون یورو را به لورکوزن ارائه کرده اما باشگاه آلمانی خواستار ۱۰۰ میلیون یورو بابت فروش هاورتس است. رئالی ها از بازیکن آلمانی درخواست کردند تا یک فصل دیگر برای انتقال به برنابئو منتظر باشد.

هاورتس برای انتقال به مادرید موافقت کرده و می خواهد یک فصل دیگر برای لورکوزن بازی کند تا شرایط رئال برای جذب این بازیکن در فصل آینده بهتر شود.

رئال در تابستان به دلیل شیوع کرونا نمی تواند خریدهای زیادی انجام دهد به همین خاطر از هافبک ملی پوش لورکوزن درخواست کرده تا برای انتقال به برنابئو یک فصل دیگر منتظر باشد.

این درحالیست که بارسلونا و چلسی در کمین شکار هاورتس در تابستان هستند. لمپارد بعد از شکار ورنر ستاره آلمانی لایپزیش خودش را آماده کرده تا این پدیده تیم ملی آلمان را نیز جذب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا