اخبار ورزشیفوتبال جهان

مدیر برنامه سابق مسی: سیتی شانس بیشتری برای جذب مسی دارد/امیدوارم با مسالمت از بارسا جدا شود

مدیر برنامه سابق ابرستاره بارسلونا معتقد است تنها منچسترسیتی در شرایط کنونی می تواند بهترین میزبان برای مسی باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، این روزها احتمال جدایی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا و رفتنش به تیم جدید در راس اخبار ورزشی دنیا قرار دارد.

در جدیدترین خبر در این زمینه هوارسیو گاگیولی، مدیر برنامه سابق لیونل مسی درباره احتمال انتقال این بازیکن به اینتر در آینده، گفت: در ایتالیا ماسیمو موراتی مالک سابق باشگاه اینتر گفته وقتی مسی جوان بود می خواست او را به اینتر بیاورد ولی من اطلاعی از آن ندارم. البته یاد می آید اینتر، یوونتوس، منچستر یونایتد و آرسنال به دنبال جذب مسی بودند ولی در آن زمان این امری طبیعی بود.

وی افزود: در شرایط کنونی تنها تصورم این است که مسی می تواند به منچستر سیتی برود و زیرنظر پپ گواردیولا دوباره کار کند. البته این تنها فکر من است چون هیچ اطلاعی از تصمیم مسی ندارم. فقط امیدوارم او به صورت مسالمت آمیز و خوب از بارسلونا جدا شود و نه از طریق ارسال فکس جدایی اش را بگوید.

مدیر برنامه سابق لئو ادامه داد: فوتبال ایتالیا خوب است  و می تواند منابع مالی زیادی را برای مسی داشته باشد همچنان که رونالدو با انتقال به یوونتوس منابع مالی زیادی کسب کرد. مسی پیش از این به هیچ وجه قصد جدایی از بارسلونا را نداشت. شکست ۸ بر ۲ برای مسی و بارسلونا سنگین بود. او بعد از این باخت ضربه بزرگی خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا