اخبار ورزشیفوتبال جهان

چراغ سبز فرناندینیو برای تمدید قرارداد

ستاره برزیلی منچسترسیتی برای تمدید قراردادش با آبی های آسمانی چراغ سبز نشان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، فرناندینیو علاقمند است قراردادش را با سیتیزن‌ها تمدید کند. وی عنوان کرد با وجود توافقی که در ماه ژانویه سال جاری، از امضای قراردادی جدید با باشگاهش استقبال می‌کند.

فرناندینیو گفت: قراردادم را با منچسترسیتی چند ماه قبل تمدید کردم. از این بابت هم بسیار خوشحال و راضی هستم. باید در آینده دید چه اتفاقی می‌افتد و باشگاه تمایل بیشتری برای همکاری مشترک دارد یا نه.

وی که با اسکای اسپورت مصاحبه کرد، افزود: مایل هستم اطلاع دهم که از ادامه همکاری با باشگاهم خوشحال می‌شوم. البته اگر هم باشگاه برای همکاری بیشتر علاقمند نباشد، ناراحت نخواهم شد. چون می‌دانم برای منچسترسیتی بسیار تلاش کرده‌ام و باشگاه نیز برای من خیلی کارکرده است.

فرناندینیو که تصریح کرد: همیشه دوست دارم منچسترسیتی برای همیشه در قلبم بماند.

ستاره برزیلی در سال ۲۰۱۳ در ازای ۴۰ میلیون یورو از شاختار دونتسک به منچسترسیتی آمد. همراه با آبی‌های آسمانی وی ۳ مرتبه قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

همینطور ۵ مقام قهرمای جام اتحادیه را کسب کردو به ۲ مقام سوپرجام انگلیس رسید. قرارداد ستاره ۳۴ برزیلی با منچسترسیتی تا تابستان سال ۲۰۲۱ است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا