اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیشنهاد ۱۰۸ میلیون دلاری بایرن مونیخ برای جذب آرائوخو

باشگاه بایرن مونیخ برای جذب آرائوخو ۱۰۸ میلیون دلار پیشنهاد داده است.
به گزارش پیشرو ورزش، براساس گزارش مارکا، رونالد آرائوخو ستاره باشگاه بارسلونا تا کنون پیشنهاد تمدید باشگاه را نادیده گرفته چرا که می‌داند بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهاد ۱۰۸ میلیون دلاری برای این مدافع است. علاقه باواریایی‌ها برای جذب آرائوخو از اواخر سال ۲۰۲۴ اعلام شده است.
روزنامه کاتالان توضیح داد که آرائوخو برای آینده خود تصمیمی نگرفته و منتظر خواهد ماند تا ببیند اوضاع در پایان فصل جاری چگونه پیش خواهد رفت. اواخر هفته این بازیکن اروگوئه‌ای در حالی که در حال انجام بازی بین المللی با تیم ملی کشورش بود صحبت کرد و گفت که از زندگی در جایی که در آن حضور دارد خوشحال است.
آرائوخو در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های بعدی‌اش اظهارداشت: صحبت‌های زیادی درباره این موضوع شده است اما من در بارسلونا خوشحالم. ما باید فصل را به خوبی به پایان برسانیم زیرا هنوز چالش‌هایی وجود دارد. همچنین با اروگوئه در کوپا آمریکا مسابقه داریم.
مارکا گزارش می دهد که چگونه این بازیکن ۲۵ ساله به پیشنهادی که اخیرا توسط دکو مدیر ورزشی بارسا ارائه شده، پاسخ نداده است. باشگاه از آرائوخو می خواهد تا اواسط سال ۲۰۲۹ تمدید کند و همچنین از طریق یک واسطه می داند که بایرن حاضر است تا ۱۰۸ میلیون دلار بپردازد.
هنوز از سوی بایرن مونیخ درخواست رسمی اعلام نشده اما آبی اناری‌ها مطمئن هستند آرائوخو در این تیم می‌ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا