اخبار ورزشیفوتبال جهان

الموندو: سوارس و ۳ بازیکن بارسا در لیست فروش/ آلبا، پیکه و بوسکتس می‌مانند

الموندو در گزارش امروزش از صحبت ۳ بازیکن بارسلونا با کومان و ماندن آنان صحبت کرد ولی ۴ بازیکن را در لیست فروش باشگاه قرار داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا پس از آمدن کومان و اندیشه سر و سامان دادن به اوضاع وخیم باشگاه از تصمیم‌های هیئت رئیسه خبرهای زیادی را منتشر کردند.

در ابتدا خبری مبنی برفروش تمام بازیکنان بارسلونا غیر از ۴ نفر منتشر شد که این خبر در گذر زمان به روز رسانی و به حقیقت نزدیک شد.

در اخباری که الموندو دپورتیوو، اسپورت و رادیو کاتالونیا به باشگاه نزدیک‌تر از دیگر رسانه‌ها هستند فروش چند بازیکن قطعی است.

روز گذشته اسپورت از فروش سوارس و آلبا سخن گفت و مارکا از فروش سوارس، راکتیچ و ویدال حرف زد.

چیزی که مشخص است علاقه بارسلونا به فروش سوارس است. بازیکنی که پا به سن گذاشته،‌افت کرده و نیازمند جانشین است. اتفاقی که از اواسط فصل پیش با خرید احتمالی لائوتارو مارتینز آغاز شد.

تحلیل‌های مارکا و اسپورت را در گزارش روز گذشته می‌توانید در اینجا بخوانید.

اما الموندو دپورتیوو در چاپ امروز خبری جالب توجه را به نمایش گذاشت. فرناندو پولو،‌ خبرنگار بارسلونای این رسانه از ماندن ۳ بازیکن صحبت کرد.

این رسانه مدعی شد که جرارد پیکه، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس پس از صحبت با رونالد کومان در این تیم ماندنی خواهند بود.

اما ۴ بازیکن در گزارش الموندو رفتنی هستند که برخی از آنها از ابتدا هم مشخص شده بود.

ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و افت شدید عملکرد او در لیست فروش بارسلونا پیشتر قرار گرفته بود.

ایوان راکتیچ نیز زمزمه‌های بازگشت به سویا از ماه گذشته مطرح شده بود و این بازیکن نیز به نظر خواهان رفتن به تیم لوپتگی است. البته مورینیو از تاتنهام به این بازیکن علاقه نشان داده و باید دید آینده راکیتیچ در کدام تیم خواهد بود.

۲ بازیکن دیگر این گزارش، لوئیس سوارس و آرتورو ویدال هستند. سوارس در مصاحبه اخیر خود با ال‌پایس اظهار داشت: اگر بارسلونا می‌خواهد مرا بفروشد با خود من صحبت کند.

به نظر می‌رسد خود سوارس از این اخبار عصبانی شده و می‌خواهد آینده‌اش مشخص شود. برخی از آژاکس به عنوان مقصد احتمالی او صحبت می‌کردند که تن‌هاگ در مصاحبه‌ای این اخبار را شایعه دانست.

ویدال نیز جزو آپشن‌های بارسلونا برای خرید مارتینز از اینترمیلان است. به این صورت که برای خرید ستاره اینتر بتواند بازیکن خودش را وارد معامله کند تا پول کمتری بپردازد.

اگرکونته در اینترمیلان ماندنی شود، این انتفال احتمالش بالا می‌رود زیرا که این مربی ایتالیایی بسیار علاقه‌مند به ویدال است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا