اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

پیشنهاد وسوسه کننده منچستر به امباپه

منچستر یونایتد برای ممانعت از انتقال کیلیان امباپه به رئال پیشنهادی وسوسه کننده ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، «پیشنهاد ۷۰۰ میلیون یورویی برای ممانعت از انتقال امباپه به رئال»، این گزارش امروز سایت okdiario اسپانیا درباره پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد به ستاره فرانسوی است.
امباپه هفته گذشته با رئال مادرید به توافق نهایی رسید و که به عنوان بازیکن آزاد در تابستان پیش رو راهی برنابئو شود. ستاره فرانسوی با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست که رئال مجانی این بازیکن را جذب خواهد کرد.
رسانه اسپانیایی گزارش داد که سران باشگاه منچستر یونایتد برای تغییر مسیر امباپه از رئال پیشنهادی نجومی به ستاره فرانسوی دادند و می خواهند سالیانه ۱۴۰ میلیون یورو دستمزد به این بازیکن پرداخت کنند.
دستمزدی که رئال برای امباپه درنظر گرفته سالیانه ۲۰ میلیون یورو است و منچستر ۷ برابر دستمزدی پیشنهادی رئال را به این ستاره ارائه کرده است.
بر اساس این رسانه اسپانیایی، شیاطین سرخ قصد دارند قراردادی ۵ ساله با امباپه امضا کنند و در این ۵ سال ۵۰۰ میلیون یورو به عنوان دستمزد به او پرداخت کنند و ۲۰۰ میلیون هم به عنوان پاداش به امباپه بدهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا