اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لواندوفسکی پیشنهاد عربستان را رد کرد

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا درخواست یک تیم عربستانی را رد کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، رابرت لواندوفسکی پس از شروع نه چندان خوب در فصل، بالاخره در هفته های اخیر پای خود را به گلزنی برای بارسلونا باز کرد.
این مهاجم که به زودی ۳۶ ساله می‌شود، با وجود اینکه در آخرین مرحله زندگی حرفه‌ای خود قرار دارد، از نظر بدنی در وضعیت فوق العاده‌ای بوده و نشان داده است که هنوز هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.
قرارداد لواندوفسکی با بارسا تا سال ۲۰۲۶ است، اگرچه تمدید یک ساله پس از سال ۲۰۲۵ اختیاری است و به انجام تعداد مشخص بازی در فصل آینده بستگی دارد اما گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او در حال افزایش بوده و باشگاه‌هایی از عربستان به شدت علاقمند به جذب او هستند.
همانطور که هفته گذشته گزارش شد، تیمی از این کشور پیشنهاد قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای لواندوفسکی ارائه کرده است. یک گزارش جدید از موندو دپورتیوو ادعا می کند که لواندوفسکی این پیشنهاد باشگاه عربستان سعودی را رد کرده است چرا که این فوق ستاره در بارسلونا احساس خوشبختی و راحتی می کند به همین دلیل در حال حاضر به جدایی از باشگاه فکر نمی‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا